Gå til innhold

Jeg venter og venter jeg da..........

Bitten

Anbefalte innlegg

Nå er det 18 dager til termin så nå kan det for alvor skje noe snart. Gleder meg veldig nå. Venter en gutt og ei jente.Har jente på 4 og gutt på 2 fra før. Jepp.Blir nok å gjøre.... I dag var det bitte litt lyse rødt blod i utfloden. Tar det som et tegn på at ting er i ferd med å skje... Så noen dager til nå.... Optimist veit dere. Noen andre som venter nå?

Og Raki. Hvordan går det med deg og dine gutter?

Fortsetter under...

Hei! Jeg har også 18 dager til termin, og venter... Ble innlagt med rier for en uke siden, men det stoppet opp. Hadde da 4 cm åpning, og den har jeg altså gått med en uke nå. Mye sammentrekninger hele uka, så hvem vet hvor stor åpningen er nå. Har avtale om å vurdere igangsetting tirsdag over helgen - spennende...

Heisann. Livet med tvillinger er herlig :-) Lite søvn og utrolig masse pupp, men så fantastisk. Jobber med å få til dobbeltammingen, for de spiser ca 8-10 ganger i døgnet. Begynner å få dreisen på det, så da sparer vi litt tid på det. Ellers så sitter vi stortsett bare å beundrer dem hele dagen hihi...

Vi dro hjem på onsdag, da var de 5 dager gamle. Hadde egentlig tenkt å dra tirsdag, men så måtte Christian ligge i lys (litt gul) fra tirsdag til onsdag. Idag var vi på sykehuset for nye blodprøver, og da hadde begge sine verdier økt kraftig, så tilbake igjen i morgen. Mulig vi må legges inn igjen. Håper ikke det da, for vi har det alldeles topp hjemme. Guttene er rolige, og sover veldig mye. Egentlig utrolig, men vi merker allerede forskjell på blant annet temperament. Mens Christian venter rolig, og ofte ligger og kiker i lufta, blir Benjamin fort utålmodig! Den ene blir sint når vi kler av han, mens den andre liker det.. Ja, dere har så masse å glede dere til. Regner med dere oppdaterer etter hvert ;-)

Annonse

Har det skjedd noe enda??

Selv er jeg i uke 38+2 i dag og blir vel satt i gang i neste uke om de ikke klarer å komme før det... Håper de kommer av seg selv snarest!

Slimproppen gikk i dag så det indikerer i alle fall at det klargjøres der nede... Har fortrengt fødselen stort sett, men nå fikk jeg plutsdelig litt angst da den kom så nært... Hadde håpet å bli tatt litt på sengen, men nå som det er så nære termin så kan man jo ikke annet enn å tro at de kommer snart...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...