Gå til innhold

Noen som kjenner liv i uke 18????

Anbefalte innlegg

hei!!!!

lurer på om det er noen som er i uke 18 og ikke kjenner så mye liv enda?? blir nesten bekymret jeg, da jeg bare kjenner litt liv max en gang om dagen... Og da må jeg virkelig konsentrere meg hele tiden for å få det med meg at det skjer :( Er det flere som har det sånn?? Med min forige kjente jeg masse liv i uke 18, og det ble ei jente:) det sies jo at guttene er roligere enn jentene, så kanskje grunnen er enkel; jeg får en gutt!!!! :):):):) hehehe....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10983070-noen-som-kjenner-liv-i-uke-18/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 18+4 i dag og har ikke kjent liv enda. Er førstegangs og vet at det er normalt å ikke kjenne noe enda, men må ærlig innrømme at jeg begynner å vente litt på det nå.

Er ikke bekymra eller noe, men det må da være fantastisk å kjenne at det er noen der inne! :)

Jeg er på runde 2 og kjenner heller ikke så veldig mye.

Plasseringen av barnet ha mye å si for hvordan sparkingen kjennes ut.

I noen tilfeller virker også livmora som en slags tjukkas, som tar unna sparkene.

I forhold til at gutter er mer rolige, så vet jeg ikke det. Forrige gang fikk jeg en gutt, og da kjente jeg masse...

Annonse

Jeg går nå i mitt 3. svangerskap og jeg synes ikke det er lettere å kjenne liv nå i forhold til de andre gangene. Er nå i uke 19 og kjenner bittelitt hver dag, men må av og til konsentrere meg. Jeg venter ei jente - har en gutt og ei jente fra før.

jeg er også i uke 18, og vet ikke sikkert om jeg har kjent noe...av og til trooor jeg, men vet jo liksom ikke helt hva jeg skal kjenne etter siden jeg er 1.gangs.. Syns det er rart å ikke skulle kjenne noe, på ultralyd så vi jo at den lille veivet voldsomt med armer og bein, omtrent tok salto o.l.,så at det sto til liv var det ingen tvil om..derfor føles det litt merkelig å ikke kjenne det. men det kommer nok snart.. :)

• 2 uker senere...

Ikke vær redd, kjære deg.

Jeg er nå i uke 22 og har akkurat merket liv i magen.

Noen svake bobler som kom her om kvelden for et par dager siden.

Sprø følelse:-)

Er "førstis" og ble fortalt at jeg ikke skal begynne å bekymre meg før det hadde gått over uke 24 uten noen tegn.

Dessuten ligger morkaka "i veien", så det er enda større grunn til at det ikke merkes.

Så slapp av og gled deg!! :-)

Hei!

Jeg begynte vel og kjenne liv sånn ordentilg i uke 19,og er nå i uke 21.Nå er det veldig tydelig og hver eneste dag.Det er en kjempeherlig følelse,så bare gled deg:-)Det er nok veldig individuelt fra person til person.Dette er mitt første svangerskap:-)

Lykke til:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...