Gå til innhold

Noen fra Kristiansand/Søgne/Songdalen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

nej, det kan du si.... kristiansandere er bare for sære til å være på nett vettu, hehe.. men vet d er noen fler... har fått mail fra et par andre... vi får bare krysse fingrene for at det kommer fler, hehe:)

Hei hei:-)

Jeg er fra en av de tre kommunene over ja:-)

Jeg har og termin 30.06, vi venter også vår første!

Hadde vært gøy å få til et treff etterhvert, nå begynner vi jo alle og nærme oss 2. trimester!

Annonse

Bor i Kristiansand jeg og. Vil gjerne være med på linken deres :-)

Vi venter nr 3 og er kjempe spente!

Jeg vet ennå ikke når terminen min er. Får ulike tall fra ulike tabeller...hmm. Jeg tror det er rundt 27-29.juni. Sommerbarn blir det i all fall.Helt ny på denne siden her.

Har dere laga en egen Sørlendings-link et sted - eller er det bare å lete opp denne tråden igjen?

Venus75

Annonse

Meg igjen. Fattet ikke det med å lage ny link :-)

Kanskje jeg kan utfordre noen andre her???

Har vært ute å gått en tur idag. Veldig framskritt rett og slett fra kun spying og soving. Formen begynner å bli bedre - men er ennå sykemeldt. Håper formen blir litt bedre mot helga. Har barn her som maser veldig om å lage julekaker, mens jeg ikke orker tanken på lukten i det hele tatt :-)

Flere med veldig god luktesans med sans for veldig få lukter??? Rart at man glemmer slike ting fra svangerskap til svangerskap

Så rart å høre, jeg har det på samme måten. Det å klare en tur er et stort framskritt. Er også sykemeldt enda, regner med å bli det en stund, formen har vært stabil de siste ukene. Dårlig, men beholder en del mat. Vel og merke ved hjelp av afipran. Jeg klarte derimot å lage pepperkaker med sønnen min på lørdag. Hadde en god periode midt på dagen :) Og akkurat den lukta var ikke så ille. Merkelig nok...

samme opplegget her og - med kvalme og afripran :-)

Har prøvd akupunktur uten hell. Lurte på om jeg skulle prøve forsoneterapi. Andre som har prøvd det?

Får og heldigvis i meg litt mat. Gikk ned 10 kg - og har vel fått "igjen" 2 kg. Men er utrolig små-spisen. Pepperkakedeig ble og laget her i går etter intens mas fra minsten her. Gikk greit. Helt til jeg skulle til med kakemenn og fikk luktet hjortesalt....

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...