Gå til innhold

Sykemeldt...for no dritt!!!

Anbefalte innlegg

Ja da ble jeg sykemeldt...her skal jeg da sitte helt fram til Mai...blææææ,....for no sabla dritt!

Noen som vil ha bekkenet mitt!!?? kan få det heeelt gratis!

Neste gang vi skal ha baby skal det ihvertfall være 3 år i mellom så bekkenet får stramma seg opp... huff alt er jo bare min egen skyld.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10982886-sykemeldtfor-no-dritt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei men, huff da! Det hørtes ikke greit ut.

Syns du er litt tøff mot deg selv når du sier det bare er din egen skyld.

Dere var da to om det?

Håper du klarer å gjøre det beste ut av det og at du har snille mennesker rundt deg som kan skjemme deg bort litt i månedene som kommer. Virker som du trenger det.

Håper du har masse kos bøker du kan lese og fine filmer du kan se mens du venter. :)

God bedring-klem fra meg

hehe...ja vi var vel i grunn to...skal huske å minne han om det sånn at han passer på å skjemme meg bort...!!

Har roet seg litt for meg nå. Man får liksom en skikkelig bombe i ansiktet når ikke kroppen vil gjøre det samme som hode.

Har begynt på den andre uken som sykemeldt..den første er alltid verst.

Nå har jeg ihvertfall to planer denne uka...først til jordmor og deretter på barselstreff. Den forrige min er født i januar og de andre januar mødrene er ikke ferdig med sin permisjon ennå. Heldigvis for meg nå!!

Jeg avsluttet min permisjon litt før tiden...er et lite turbo menneske som gjerne vil jobbe så pappaen tok over permisjonen.

jaja...det blir jo bra tilslutt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...