Gå til innhold

Får ondt i magen med tanke på hvor mye vi bruker i julegaver til slekt og venner......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det hørtes greit ut jeg HI.

Jeg har 30 (med stort og smått) å handle til, har så langt brukt ca 2000, inkludert det vi har trengt til hjemmelagde gaver. Og det er personlige gaver, ikke noe løp og kjøp, har brukt tre mnd på å finne akkurat DEN tingen som passer hver enkelt.

De jeg har igjen er mamma, hun skal få tv (hun kommer til å drepe meg, men i år har jeg råd, og hun har ikke sjangs på å kjøpe seg ny tv selv, noe hun trenger), og den kommer vel på 5-8000 tipper jeg.

Og Guttongen får ny seng (som han har ønska seg siden Gud vet), så der går det 2000 ca. Men jeg kommer sikkert til å finne noen småting til begge for å ha under treet, men neppe for mer en ettpar hundringser.

Men de to siste er helt utenom normalen, vanligvis hadde jeg vel landa på 3000-3500 tilsammen til alle.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

for mange er sikkert ikke 3300kr så mye....men jeg skjønner deg godt at du synes det er dyrt!! synes jeg også!!

så i år strikker jeg ulsokker/votter til alle barna og mamma, mormor og faren min me kone får brente mandler i glass og karameller i glass....mer har jeg ikke råd til....skal jo tross allt kose oss i jula selv også....broren min og dama strikker jeg sokker og lue til....så eneste jeg kjøper gaver til i år er lillebrorern min, mine to små-søstre og mine egne jenter.....så gavebudskjettet er redusert fra 3500kr til 1350kr.

nå vet jo ikke jeg om du kan strikke eller så....men synes det er nok med en liten ting til alle mest for oppmerksomheten og vise dem at man bryr seg om dem selv om man ikke har mye penger å bruke....

Skrevet

Har kjøpt mye geitertil de voksne i familien fra Kirkens nødhjelp, koster 250 kr stk - er såå fornøyd med det. Billig og fin gave (får håpe de som får det synes det også) Til barn kjøper jeg leker da.

Skrevet

julen er dyr... jeg har veldig stor familie, men kjøper for rundt 200 til hver, og har kjøpt for ca 600 til hver av barna mine, synes det holder jeg. Er ikke noe stort de trenger likevel... bruker vel rundt 3500 tilsammen, greit nok syns jeg...

Skrevet

Syns ikke det var så gale, jeg.

Har færre å kjøpe til, men har brukt mer:-/

Skrevet

salg er tingen sier jeg.. ungene får dyre gaver i år men elelrs ligger budsjette på andre en unger og gubbe på 1500 ca ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...