Gå til innhold

Flere som skal til UL 7.des?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ikke 7, men 10 desember... nærme nok kanskje?... gleder meg såååå masse... va hos legen på tirsdag å då fikk vi høre hjertelyden til minien... : ) så no teller eg ned til ultralyd... : ) korti har du termin då?... eg har 14 mai, så e 17+6 når eg ska på ultralyd!...

Annonse

7. desember her og:) Veldig spent. Vil gjerne vite kjønnet, og skal bli gøy å se vidunderet. Har klart å holde kjøpetrangen tilbake foreløpig, men har bestemt at jeg skal tillate meg selv å kjøpe ett bite lite plagg etter ultralyd.

Fikk time 7 desember i dag, gleder meg!!!

Men hadde egentlig bestemt meg for å ikke vite kjønnet, men nå er jeg begynt å tvile..har jo veldig lyst til å vite også....må være sterk og vente:)

Som jeg sier til alle som spør: Skal jeg klemme ut denne saken så skal jeg søren meg ha en overraskelse å glede meg til når det er overstått:)

Annonse

Ja,,,,,hvordan gikk det på UL jenter? Gikk bra hos oss iallefall. Fin, liten søtnos inni der=) Fikk ikke sett kjønnet da, nurket krysset beina, og hadde navlesnora i mellom. Men men, det gjør ikke noe. Da er overraskelsen større når den kommer ut. Har heller ingen formening om hva det er, det svinger fra dag til dag.

Alt gikk fint på ul for oss og:) Var fryktelig redd for at det skulle være noe galt. Ingen grunn til det egentlig, men bare ble stressa.

Fikk se en nusselig profil med en liten oppstoppernese, og en hånd som "vinket".

Ville ikke vise frem sine private deler da, så vi fikk heller ikke vite om det er gutt eller jente.

Hei.

Skulle egentlig 7 des ja, men måtte flytte den, så det ble 6 des istede.

Var på Levanger. Terminen min var 7mai, legen sin 8mai, men det ble 2 mai til slutt. Beklageligvis så var det noen som fikk dårlige nyheter før oss ( vi vet ikke hva det var) for vi ble sittende over 1 time før vi kom inn. Dette er mitt tredje barn, men må si det at jeg fikk meg en liten tankevekker når vi hørte om det paret:-( Beklager så meget på deres vegne:-( huff huff det er helt pyton å tenke på:-( Jordmor poengterte det flere ganger til oss at de kunne se at alt var bra under ultralyden, men mye kunne skje fram til fødselen, og det var slik for alle sammen. Jeg må si at jeg tenker annerledes nå enn for 13 og 10 år siden. Tar det ikke som en selvfølge at alt skal være bra før babyen er kommet ut til oss. Ha en fin kveld alle sammen:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...