Gå til innhold

jeg har offisielt blitt en sexmaskin!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

blir helt fortvilet nesten!!kåt HELE dagen, og natten! tenker ikke på annet, stakkars mannen min begynner og bli sliten..hehe... hadde eg fått viljen min hadde vi hatt sex hele døgnet!!

tror egentlig han er ganske fornøyd da,men syns det kunne vært en mellomting, frem til no har vi sikkert ikke hatt sex mer enn 1 gang per uke, men nå!! vil eg ha han hele tiden!! han måtte tilogmed ligge på telefonen(snakket med moren sin) for de eg krevde mitt,,, noen som har det likt??

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Jeg sier bare good for you!! =) Nyt det! Mange som opplever at lysten svinger både hit og dit når man er gravid. Jeg er nå i uke 33, og jeg føler meg ikke spesielt sexy om dagen....føler meg som en vandrende badeball med vondt i bekkenet=/ Så nyt at du er gira på mannen din!

Skrevet

Heldig for deg! Og han ikke minst ;0)

Er ikke spesielt lysten på sex jeg.. det blir liksom èn gang i uka eller så. Syns det er litt trist, er noe som mangler liksom. Men sambo er veldig grei, jeg VET jo at han har skikkelig lyst på meg, men han maser ikke om sex fordet.

Så om mannen din klager, så får du fortelle han at mange nesten ikke får sex i det hele tatt, og ville vært grønne av misunnelse på han . =o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...