Gå til innhold

50 dager !


Liten januarspire - nummer 4

Anbefalte innlegg

Da var det "bare" 50 dager igjen av svangerskapet :)

10 dager igjen så kan jeg kalle meg høygravid :)

Nå begynner tida å gå fort, kan tenke meg det kommer til å gå fort i julestresset :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

49 dager her!! :o)

 

Har grudd meg veldig til fødselen, men tror grunnen til at vi går ni måneder gravid er at vi skal bli så lei av å være store og tunge at når fødselen endelig kommer blir det med følelsen "ENDELIG - snart over"... Merker nemlig nå at fødselsangsten blir mindre jo flere dager jeg har bak meg i svangerskapet (selv om jeg slett ikke gleder meg til å føde) :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51dager!!

 

har vært på omvisning på sjukehuse, å glede mæ virkeli til å få lille "gullet". men også for og bli litt lettere igjenn, begynner virkeli å merkes! Fram til nå har eg kost meg i svangerskape, men nå begynner det å merkes ganske godt. Jeg tror også det er en grunn for at vi skal gå i ni mnd. for tror virkeli d blir slitsomt på slutten:/

 

men tror vrkeli det er verd det nå bebisn kommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 dager igjen jeg og syntes det virker som en evighet...slitsomt og jobbe og gjøre alt syns jg, tilogmed og sitte på rumpa er slitsomt... hehe.. gleder meg til fødselen jg... kanskje litt rart men da kommer jo gutten min:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...