Giinaღ Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Vel jeg sover, men veldig veldig dårlig.... og jeg som alltid har hatt så godt sovehjerte. Tenk bare på at det er mye som skjer i kroppen din, så det er nok helt normalt å ha soveproblemer akkurat nå
AS og lillemor=) Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 Må skrive meg inn under her, jeg også=) Har alltid hatt godt sovehjerte, så godt at jeg hadde klart meg med halvparten. Sovet sykt dårlig i det siste. FRYYYSER og drømmer mye rart. Drømte i natt at vi ikke fant navn til babyen.. hehe...
Prinsesse juli08 *FØDEKLAR Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 Ja, sliter med å sove om natta. Om dagen kan jeg sovne hvor som helst:) Jeg drømmer også mye rart. Drømmer at jeg begynner å blø.... huff! Ikke koselig! Blir jo så redd:(
Charla Skrevet 23. november 2007 #5 Skrevet 23. november 2007 Jepps....har hatt flere våkenetter siste mnd hvor jeg ikke har sovet et sekund....festlig!!!! Håper jeg snart får graviditetstrøtthetssymptomet! HAHAHA! Kos dere jenter! Klem!
Julebaby :) Skrevet 24. november 2007 #6 Skrevet 24. november 2007 Jeg også!! Har hatt maange søvnløse netter nå, og fryser og skjelver som en gal... skikkelig urolig i kroppen på natta..! og drømmer forferdelig rare drømmer...
Stella79 Skrevet 25. november 2007 #7 Skrevet 25. november 2007 Jeg våkner hver natt mellom 3 og 5 en gang. Da er jeg superkvalm og får ikke sove igjen. Ikke annet å gjøre enn å stå opp og spise og drikke litt. Ofte sovner jeg ikke igjen før utover formiddagen... Blir ikke direkte uthvilt av dette!
muminmamman Skrevet 25. november 2007 #8 Skrevet 25. november 2007 I mitt førra svangerskap fikk jeg ikke sove... Legen min skrev ut allergimedicin (pollaramin) som har en bivirkning - du blir trøtt!! Men kjøp ikke receptfria allergimediciner det får du ikke bruke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå