Gå til innhold

Noen andre her som ikke får sove?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel jeg sover, men veldig veldig dårlig.... og jeg som alltid har hatt så godt sovehjerte. Tenk bare på at det er mye som skjer i kroppen din, så det er nok helt normalt å ha soveproblemer akkurat nå :)

Skrevet

Må skrive meg inn under her, jeg også=)

Har alltid hatt godt sovehjerte, så godt at jeg hadde klart meg med halvparten. Sovet sykt dårlig i det siste. FRYYYSER og drømmer mye rart. Drømte i natt at vi ikke fant navn til babyen.. hehe...

Skrevet

Ja, sliter med å sove om natta. Om dagen kan jeg sovne hvor som helst:)

Jeg drømmer også mye rart. Drømmer at jeg begynner å blø.... huff! Ikke koselig! Blir jo så redd:(

Skrevet

Jepps....har hatt flere våkenetter siste mnd hvor jeg ikke har sovet et sekund....festlig!!!! Håper jeg snart får graviditetstrøtthetssymptomet! HAHAHA! Kos dere jenter! Klem!

Skrevet

Jeg også!! Har hatt maange søvnløse netter nå, og fryser og skjelver som en gal... skikkelig urolig i kroppen på natta..! og drømmer forferdelig rare drømmer...

Skrevet

Jeg våkner hver natt mellom 3 og 5 en gang. Da er jeg superkvalm og får ikke sove igjen. Ikke annet å gjøre enn å stå opp og spise og drikke litt. Ofte sovner jeg ikke igjen før utover formiddagen... Blir ikke direkte uthvilt av dette!

Skrevet

I mitt førra svangerskap fikk jeg ikke sove... Legen min skrev ut allergimedicin (pollaramin) som har en bivirkning - du blir trøtt!! Men kjøp ikke receptfria allergimediciner det får du ikke bruke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...