Anne_b1980 Skrevet 22. november 2007 #1 Del Skrevet 22. november 2007 får så inmari "sprengt" mage iblant, spesielt på kvelden, veldig ubehagelig. har tur dag en gang i uken på jobben, merket det veldig mye denne uken, var rett og slett vondt, stikkninger i magen lissom..... er det bare ufarlige kynnere tro.???...er 25+3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 23. november 2007 #2 Del Skrevet 23. november 2007 Dersom magen din blir hard, at livmoren trekker seg samme, og du merker det litt på pusten er det nok sikkert kynnere. De skal komme uregelmessig og ikke være vonde, bare ubehagelige;-) Jeg er 25+4 og når jeg får kynnere ser jeg det veldig godt på magen. Noen ganger blir den helt skjev, alt etter hvordan lillegutt ligger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tullerusk♥ Skrevet 23. november 2007 #3 Del Skrevet 23. november 2007 Ville ha trodd at det er kynnere ja...Har noen jeg også...Men får det mest hvis jeg skal skynde meg eller gå kjempe fort (til å være meg da=o) ) Er 25+1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heidilady Skrevet 1. desember 2007 #4 Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg har en del kynnere, magen, der livmoren er, blir helt hard. Ikke alltid jeg legger merke til det før jeg kjenner på magen, men ofte kjenner jeg at det skjer og det er litt ubehagelig. Kan være tegn på stress og at man må ta det mer med ro. Jeg ble 50% sykemeldt pga. det, fordi det kom så tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå