Gå til innhold

Jeg passer vel inn her jeg også

Sota

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 36 år og venter mitt andre barn.Må jo egentlig si at jeg ikke føler meg så gammel jeg da, men når jeg tenker på hvor gammel jeg blir som bestemor hvis sønnen min er like treg som meg så skjønner jo at jeg ikke er noen ungfole lenger ;)

Ellers så har jeg blitt gravid på en litt annen måte enn dere andre her inne. Jeg er lesbisk og venter barn med en homofil mann ( etter inseminering ). Det er samme mann som er pappa til sønnen min på 2 år og vi har et kjempefint sammarbeid og et godt forhold.

Jeg er ganske nygravert og har termin 27.juli. Gleder meg stort over graviditeten. Det er jammen mye fint som kan komme ut av en liten sprøyte ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med graviditeten og velkommen hit!

Jeg var mye her inn som gravid, koselig forum dette... og er her av og til ennå for å se hvordan det går med de som ikke har født ennå.

Hvor kommer bor du? Bor du i Oslo så kan du kanskje være med på treff torsdag i neste uke, se annen tråd her inne.

Skrevet

Hei igjen :)

Jeg bor i Oslo, men siden jeg er alene med sønnen min ( og litt styr med bytte av pappadager ) så er det litt vanskelig å komme seg ut om kvelden. Får ta det igjen en annen gang.

Skrevet

Hei og velkommen hit! Selv om vi er modne kvinner, så er vi absolutt ikke gamle! :-) Bare tøyser litt, for jeg skjønner hva du mener. Jeg er 39 og venter nr 4. Lykke til videre med graviditeten!

Skrevet

Heisan og velkommen inn i sofaen her!

Gratulerer med svangerskapet! Utradisjonelle metoder er like velkomne som tradisjonelle metoder her:o)

Selv er jeg ca 11 uker på vei med barn nr.2, og har termin i midten av juni.

Skrevet

Gratulerer som nygravert, og velkommen hit!

Så fint du og kompisen din har ordnet dere da:) Høres ut som er kjempefin ordning.

Neida, du er ikke gammel:) Selv er jeg 38 og gravid med første - og synes heller ikke jeg er gammel. Nærmer meg nå uke 9, og har termin 2. juli. Blir spennende å følge deg fremover!

Skrevet

Gratulerer så mye og velkommen hit!

Jeg føler meg heller ikke så gammel, med mine 38 år....

Jeg er i uke 26 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...