Gå til innhold

Første forsøk?


BooBoo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp:)

Tok test tirsdag kveld - svak strek

klarte ikke slutte å tenke på det

tok test onsdag ettermiddag - sterkere strek

våget ikke tro det

dro på legevakta og fikk tatt test der

OGSÅ positiv! :D

Skal til legen på onsdag! Gleder meg!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det ble jeg! meget overrasket etter å ha fått beskjed av lege om at det kom til å ta tid etter å ha gått på p-piller i flere år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble også gravid på første forsøk. Testet positivt ganske nøyaktig 5 uker etter at jeg spiste den siste p-pilla, hadde da gått på den i 6 år.

Veldig overrasket!!!!! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. forsøk her også.. eller, dvs vi ventet på mensen slik at jeg kunne slutte med prevensjon. Viste seg derimot at mensen ikke kom, så.. ble gravide tvert! Sjokkerende, for var forberedt på å bruke tid på det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Og etter 10 år på p-pillen!! Trodde aldri det var mulig, så både jeg og samboeren min ble tatt litt på sengen... ;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( :( nei----...

ble det sist gang. men nå har v bestemt oss for nr to men har hittils ikke lykkes... har gått1.5 år på p-sprøyte etter forrige fødsel og nå har jeg gått ca 6 mnd uten noe som helst... men vi har enda ik lykkes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi og ble på første forsøk, MEN. Vi slutta på pillen i april da.. Men pga av mann som jobber offshore fikk vi ikke en ordentlig pp før i september. Og da satt den gitt.. Så første forsøk, men ikke rett etter pilleslutt. Har forøvrig gått på pilla i 10 år da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yep. Vi rakk bare å ha sex 1 gang i hele oktober og det var klaff. Før det hadde vi bare brukt kondom da, så det var ingen "forstyrrelser" fra hormonelle prevensjonsmiddler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har helle ikke hatt hormonelle forstyrrelser, men jeg er så nervøs for å håpe for mye! Og vi har også bare hatt sex én gang uten noe, for en uke siden. Jeg føler meg allerede nå trett hele tiden, og litt uvel. Men det kan jo bare sitte i hodet mitt også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det ganske likt som deg før jeg for tre dager siden fant ut at jeg faktisk var gravid. Trodde ikke vi hadde hatt sex på riktig tidspunkt, var ganske overbevist om at det ikke kunne gå på første forsøk, men hadde et bittelite håp. Ventet med å teste til en uke over ikm ettersom jeg innbilte meg at grunnen til at dne ikke kom var fordi jeg tenkte så mye på det. de symptomene jeg kjente, var jeg overbevist om at jeg innbilte meg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er akkurat sånn jeg har det! har jobbet veldig, veldig mye i det siste, pluss at det går omgangssyke rundt omkring, så jeg tenker liksom at det er derfor jeg er trett og litt uvel. Men samtidig ligger håpet der, klarer ikke riste det av meg. Og redd for å teste meg, i tilfelle den blir negativ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg ble og overraskende gravid ved første mulighet:-) Etter å ha tatt p-piller i flere år, så ble jeg veldig overrasket over at det skjedde så raskt. Trodde jeg måtte vente på normal menstruasjon, og var innstilt på at vi kom til å prøve en stund...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...