Gå til innhold

Dilla..


MaMMa til 1 jente & 1 gutt <3

Anbefalte innlegg

E MÅ ha toast...godt stekte skiver fra brødristeren..med kjøttpålegg!!!Må ha!!!:-)

Andre med diller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg MÅ ha vafler, tyrkisk pepper drops, ingefærøl, og salsa.

Jeg takler ikke ting med saus, schnitzler, ris...mat som har lagt for lenge på kjøkkenbenken.

 

Og når jeg er skikkelig kvalm greier jeg ikke å tenke på varm mat.

 

Hehe, jeg må nesten le av megselv;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jorbærmilkshake, eple, drops med lakris/bringebærsmak og skolekritt (spiselige altså....hehe)

 

har antidilla på hvitløk og smør /sauser..... egentlig på alt som er feit mat... heldigvis ikke omvent... puh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke dilla på noe spes. men har generellt SVÆRT god matlyst, noe jeg sjelden har til vanlig, tror jeg har dilla på alt som er spiselig nå for tiden jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jordbærlitago ( rart, siden jeg ofte er kvalm).. Må ha grønne epler,men det er vel fordi jeg innbiller meg at disse fungerer mot kvalmen. Klarer ingen form for sauser og blir litt uvel av å gå forbi godterihyllene... hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forskjellige diller hver dag egentlig jeg. Hver dag våkner jeg, og bare MÅ ha ett eller annet ;-) Noe som går igjen er klementiner og epler! Namnam! Ellers er sukkersuget blitt noe sterkere føler jeg.. vingummi og sukkertøy går det mye av :P

 

Noe jeg IKKE klarer er lukten av kjøleskapet. Hvis jeg absolutt må ha noe i kjøleskapet må jeg holde den ene hånda foran ansiktet, og lukke øynene for ikke å brekke meg.. merkelig-merkelig! Og pussing av tenner er et sant helvete :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvalm døgnet rundt, og klarer ikke spise annet enn fiskegrateng..Heldigvis er det kjempegodt. Men denne kvalmen kan jeg godt klare meg uten!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dilla? Vel, ikke heeelt dilla, men innimellom får jeg sånne ekstreme MÅ HA opplevelser på ymse ting. Gubben synes det er kjempemorro når jeg febrilsk møvler i meg noe jeg plutselig kommer på at er guds gave til menneskene. Som regel er det frukt eller grønnsaker, gjerne ting som inneholder mye vann. (Agurk, tomat, paprika, clementiner osv...) - og innimellom får jeg sykt lyst på ris og bernaisesaus :P

 

Ellers har jeg fått helt aversjon mot favorittkrydderet til sambo (knorrs kjøtt- og grillkrydder), så hver gang han krydrer maten sin må han bare holde avstand. Og så brekker jeg meg hver gang jeg skal svelge folat- og omega3-kapslene. En sann prøvelse hver gang, men jeg har *bank i bordet* fått den ned hver kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...