Gå til innhold

Er det noen som er plaget med ising i tennene under graviditet?


Divamamma fødte 16.08.08

Anbefalte innlegg

Jeg lurer bare på om noen av dere er plaget med ising i tennene under graviditet? Om det kan være noen av symptomene utenom ømme bryster ,kvalme o.s.v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe! Jeg satt akkurat og kjente på at det iste så fryktelig i fortennenne, og det pleier det ikke å gjøre, så kan tenkes det har noe med graviditet å gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,hehe.. Merkelig dette her.. :)

Prøvde å søke om det her på internett, men har ikke funnet noe annet enn at tannkjøttet kan bli betent men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm?! har hørt at tennene kan bli skjørere i alle fall, dårligere, flere hull, men aner ikke om det stemmer eller om det bare er en myte:-) Men jeg vet i alle fall at spyttproduksjonen øker, og det er jo bra for tennenes skyld i alle fall:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart, satt akkurat å tenkte på at det iser så veldig i tennene mine for tiden, og så ser jeg at dette er en tråd på denne siden! Kan dette ha noe med graviditeten å gjøre, eller er det rett og slett noe annet? Hmmm. ... Jeg er 10+3 idag og har hatt litt ising i tennene den siste uken. Ja, ja, har svært lite andre plager, så hvis det er det er ising jeg skal slite med, så OK- helt i orden! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...