Gå til innhold

Tror jeg har født en Duracellkanin...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er 6.5 mnd og ekstremt aktiv. Spinner rundt i huset og er aldri i ro.

Sover lite på dagen( i dag 2 timer fordelt på to lurer ) og om natten våkner han ekstremt mange ganger.

Er det andre som har aktive småtroll med dårlig søvn?

Skulle jo tro at siden han er så aktiv så trengte han mye hvile........

Fortsetter under...

Skrevet

Til tider føles det som om det er sukker i mme-en ,-) Har en kjempeaktiv, blid og våken gutt. Han sover heldigvis godt om natten (fra 19-08) men siden han var ca. 4 mnd så har han ikke sovet mer enn 1 1/2 t fra kl 8-19 fordelt på 3 lurer på nøyaktig 30 min. Eneste råd er at søvn avler søvn. Gutten vår har aldri funnet søvnen selv, dvs om kvelden går greit men han har aldri sovnet på fanget, på gulvetunder babygym eller lignende. Jeg må passe på å tilrettelegge for lurene hans ellers hadde han nok vært våken hele dagen.

Skrevet

to timer er jo mye ,hehe.

har en aktiv gutt,og han sov sjelden mer enn 30 min hver hvil i den tiden.han er snart 10 mnd nå,og sover ca 1,5-2 timer på dagen nå.

Skrevet

Jeg pleier også å si at sønnen min går på duracell...hehe....

Han er 8mnd, og jeg ga opp å få skikkelig søvnrutiner på dagen da han var kanskje 4mnd (og da hadde jeg prøvd en stund!) Han må bare få styre det selv. I dag har han sovet 2 x 20 min + en liten kosedupp på fanget mitt.

Når han er våken fyker han rundt på gulvet eller sitter på fanget og tuller.

Han sov veldig bra på natta da han var mindre, men så har vi hatt en periode hvor han har vært våken MYE. Har ordna seg litt igjen nå da.

Det er ikke alle som trenger like mye søvn...... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...