Gå til innhold

myk- el. hardbag til tvillingvogn?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen tvillingmødre som kikker innom og som kan dele sine erfaringer med om en trenger hardbag til tvillingvognen?

Ser at barna vokser raskt ut av disse og mine små blir riktognok født på vinteren, men tilbringer mesteparten av sitt "hardbagliv" på sommerstid. Eller har ikke årstiden så mye å si for hva en velger, men mere det om en vil ha dem høyere og i riktig retning slik at en ser dem bedre under trilling?

Og hvis en velger hardbag trenger en softbag i tillegg? Mine barn vil være ca. 8 mnd til neste vintersesong(h-08). Vil jo at de skal kunne ligge ute og godt beskyttet under alt slags vær.

Fortsetter under...

Jeg fikk tvillinger 7. september. Vi bruker mykbager. Vognene med to hardbagger blir fort så veldig trange synes jeg.

Har Teutonia team alu s4 og er veldig fornøyd med den. Den har romslige mykbager, er lett manuvrerbar, 79cm bred så man kommer frem de fleste steder, har justerbart håndtak og man kan velge trilleretning.

• 3 uker senere...

Hei jeg er også veldig usikker her - en venninne som har født tvillinger angret på at hun kjøpte hardbager istedet for mykbager - de harde ble fort veldig tunge for henne å dra på og det var lettere å håndtere mykbagene.

Jeg velger, tror jeg, til tross for dette, hardbager - dette fordi jeg har lyst til å trille og kunne se babyene mine, og jeg synes ikke mykbagene ser så stødige ut - dette er på TFK vogn - det er kandskje annerleds på andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...