Monamor<3Liveliten Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 var på ul, og de så ikke noe foster i livmora. så nå er det jo mistanke om svangerskap utenfor livmora. huff noen som har opplevd dette?
Nætte;mortil2 Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Oi da! Ikke opplevd det, ville bare ønske deg lykke til.....
togutter-08og10 Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 Jeg opplevde det i fjor. Jeg var også på flere UL hos gynekologen min. 3 stk på 2 uker. han kunne ikke si noe og lurte på om det kunne være tidlig graviditet. Sannheten var at jeg hadde hatt blødn i en måned så jeg var nok 8 uker på vei og ikke 4. Det var det som forvirret oss. Tilbake til xu (fagspråk) min. Jeg fikk akutte smerter hjemme, og kledde a m og vhilte på sengen, begynte å kaldsvette og ble ganske dårlig. ringte taxi og dro på legevakt. Kom rett inn siden jeg sa at det kanskje var xu. Ble sendt med blålys til sykehuset i hui og hast. Hadde da besvimt på legevakt. Kommer til meg selv på sykehuset og de konstaterer xu. Fikk ringt samboer. Det bar rett inn på operasjonsstua. Min eggleder hadde sprukket og jeg hadde indre blødninger på nesten 2 liter. Jeg sier ikke dette for å skremme, men for at du skal være obs på raskt skifte i form/ smerte. Det er svært alvorlig med xu og kommer man seg ike til lege raskt nok, kan man faktisk dø pga indre blødninger. Håper for din skyld at det ikke er xu. Lykke til og vær varsom på alle tegn.
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 22. november 2007 #5 Skrevet 22. november 2007 Jeg har vært gravid utenfor livmoren, og fikk blødninger i uke 9. Ble sendt til sykehuset for ul, og der så de at fosteret lå i den ene egglederen. Var heldig at den ikke sprakk. Fikk cellegift som behandling, og slapp derfor å operere. Lykke til. Håper det går bra.
Monamor<3Liveliten Skrevet 23. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. november 2007 uff, håper ikke det skjer!=/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå