Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åhhhhh jeg er så spent, teller dagene til forventet mens! Føler meg skikkelig oppblåst og rar i magen:-)

Forrige gangen "kjente" jeg bare på meg at jeg var gravid og har de samme følelsene nå:-) Dagene går bare så vannvittig tregt!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og! Spennende, ikke sant? Jeg har ikke barn fra før, så jeg aner ingenting. Har nettopp sluttet å bruke prevensjon, så det er nok vel optimistisk å håpe at det vil sitte på første forsøk, men det er veldig vanskelig å la være å håpe! 1,5 uke til neste mens...dagene går sakte her også :)

Skrevet

Trodde også jeg var litt vel optimistisk etter å ha gått på p-piller i 7 år, og regnet med å måtte prøve en god stund, spesielt etter ha snakket med legen som sa at kroppen trengte tid å komme i gang igjen. men nå er jeg etter beregninger her 7+3 uker på vei, altså "satt den" 5 dager ca etter at vi begynte å prøve! =)

så bare vær optimistisk du, og lykke til!!! =)

Skrevet

Jeg har ikke gått på p-piller på mange år, det har vært mannen min som har brukt beskyttelse helt fram til sist uke. Har hørt mange ganger at man har større sjanse for å bli gravid raskt dersom man slutter med p-pillen, så jeg håper det ikke går skikkelig treigt når man ikke har gått på noe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...