Gå til innhold

Hvem er fra KNARVIK området her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.. Jeg tekte vi kunne lage en liten oversikt over oss som holder til rundt Knarvik området..

Selv har jeg en jente som er født 3 Oktober 2007 som heter Helene.. Vi bor i Alversund..

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg fikk en gutt 14. november som skal hete Kaspar Andreas.

Vi bor midt i Knarvik :o)

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg har en gutt på 5mnd og bor i knarvik...

Skrevet

Hei Kathrine.

Jeg er med å treffes. Vi er noen som treffes allerede så er bare til å henge seg på med oss.

Klem cathrine fra vk1

Skrevet

Ja, kunne tenke meg å treffes jeg og.. Når skal dere treffes igjen da??

Skrevet

Heisann!

Jeg bor nå i Trondheim, men flytter til Frekhaug 1.februar og vil gjerne komme i kontakt med andre hjemmeværende mammaer med småbarn :)

Jeg er 30 år, gift, og har en datter på 4.5 år (som skal gå i barnehage i Knarvik), samt en liten gutt som heter Simen som ble født 27.12.2007.

Skrevet

hei:)

Bor ute ved mongstad, og har en gutt på ti måneder! Vil gjerne treffe flere med småttiser:)

Helene og Fabian

Skrevet

heisann:=) jeg bor også i alversund, og har en sønn på 15 mnd og ei lita jente som var født 18.12-07. vil veldig gjerne bli kjent med flere småbarnsforeldre i området, så er med å treffes jeg også:=)

Skrevet

Skal man da rett og slett prøve å arrangere ett treff?

Skrevet

Jeg føler meg (eller er ü) eldre enn de fleste andre her ser jeg....er det flere rundt 30 som er hjemme med småbarn i Knarvik området?

Vi flytter først til Knarvikområdet om 3 uker.

Skrevet

jeg stemmer også for et treff:=)

Skrevet

Jeg er ledig nesten hver eneste dag, så jeg er åpen for forslag på treffdager!

Skrevet

Ser ut som det er mange som vil treffes her.. Skal vi sette opp ett treff i neste uke?? Hvor skal vi eventuelt møtes og når passer det for mamma'ene??

Skrevet

Hei.. jeg har satt opp treff nå, i Knarvik Senter tirsag 15 januar kl. 12. Passer detter for noen?

Skrevet

Hadde tenkt meg på treffet i by'n, men nå ble det vanskelig ;o)

Elle melle...

Vil ho bli kjent med andre her i området da :o)

Skrevet

vet ikke helt om jeg får kommet den 15, men skal prøve for har kjempe lyst, er egentlig midt i sovetiden til lillegutt:=/

Skrevet

Ser ut som det er en del som ikke kan.. eller skal til 'på treff.. skal vi utsette det??

• 2 uker senere...
Skrevet

Bor i Knarvik.. Har en gutt som var født 15.03.07... Er med på treff, sjekk treffet Hilly har postet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...