Gå til innhold

f.......................en heller.. blødde igjen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

No orka æ ikke mer snart.. Etter en grusom dag me så sterke bekkensmerta at æ holdt på å gå i golvet flere ganga å en kvalme som va helt gruelig, så kommer æ altså hjem å ser at æ har blødd en del. Ikke mye, men for mye. E 9+6 å va på UL på mandag, så da en liten kropp som bevega sæ å styra å hjertet slo, så har jo begynt å tru at ting ska gå bra. Å no dette................... Æ orka ikke mer!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Ta deg en tur på legevakta og spør om ikke du kan få en UL. Ikke morro å oppleve noe slikt.

Håper det går bra med dere!

Skrevet

Vil bare si at jeg føler med deg. Det er ikke sånn et svangerskap skal være, men det betyr ikke at det er noe galt. Jeg blødde mye og flere ganger da jeg gikk gravid med sønnen min og det gikk bra. Prøv å tenk positive tanker. Lykke til!!!

Skrevet

Ja blir legevakta i helga hvis det kommer mer.. Kjenne bare kor oppgitt æ blir! Har prøvd så lenge å vært så skuffa så mange ganga.. Å på mandag når æ så at den lille inni der sparka å styra me armer å bein å hjertet slo som bare det, så datt skuldran mine ned å æ fortalte det på jobb å te andre.. No e d jo sånn at de fleste som ser mæ skjønne at d e nå, for æ har så utrolig vondt pga bekkenløsninga, så va så godt å kunne fortelle........ Å så kom det her i dag.. Så ja, Steinbukken, æ håpe virkelig det gjeld for mæ å! :)

Skrevet

Å neeeiii....jeg blir oppgitt med deg.

Og vi har jo termin samme dag...

jeg skal krysse fingrene for deg og sende mange lykketenkninger til deg.

Sjekk det opp hvis det fortsetter,også får du holde oss oppdatert.

Uff og uff,det er så kjedelig å oppleve det samme gang på gang.

Vi håper det er ufarlig..

mange tanker og varme klemmer fra

Skrevet

Takker for støtten her damer... Mannen min vet ikke helt ka han ska gjøre for mæ, driv å sysla rundt mæ så æ begynn å bli sånn passe sprø.. Men han laga en killer ismix med frukt te mæ her da... det eneste æ får ned for tia.. .

Ja satse på at dette e bare fordi at nåkka som ikke e farli skjedde, for æ klar ikke tanken på å begynn på nytt no...

Skrevet

Men du disse smertene du har er ikke det pga bekkenløsninga da?

Ei jeg kjenner var på UL gjentatte ganger pga hun fikk slike styrtblødniger flere ganger i svangerskapet.

Hun har en sønn i dag :-)

Trenger ikke være noe galt vet du, men ta kontakt med legevakten i kveld så slipper du å gå og vente....

Lykke til!

Skrevet

Jo smertan e fra bekkenløsninga, har ikke hatt andre "ondta" i dag enn dem. Men de har vært utrolig vond.. Har mista en del ganga før, og hver gang fått skikkeli SKIKKELI vondt i magen før æ begynte å blø.. Så håpe ja.. Har bare så skrekkeli lyst at dette ska gå bra!

Vi bor så langt unna legevakta, at æ drøye med å ringe litt. Hvis æ får ondt eller det blør mer, så ska æ hive mæ i biln tvert!!!

Skrevet

Hva var grunnen til blødningen sist, husker ikke jeg desverre....

Kan være at et blodkar har sprekt dersom du har dreve å brekt deg. Blir noen voldsomme bevegelser av det vet du :-)

Skrevet

Nei æ brekke mæ ikke, e bare forferdelig kvalm. Men jobbe med små unga så bli litt løfting te tider. Så det hadde jo vært fint.. Sprukne blodkar va det sannsynligvis for mæ sist æ blødde no i dette svangerskapet. Hadde vært kanon hvis det va bare det da!!

Skrevet

Da er det helt sikkert det som skjedde denne gangen også. Er ikke unormalt at det skjer flere ganger når noe slikt først har skjedd en gang.

Er helt sikker på at dette går bra for dere!

Skrevet

Jeg har akkurat lest boken til Gro Nylander og hun sier at det er noen som har en eller flere blødninger i løpet av svangerskapet og at det ike trenger å være farlig.

LYkke til videre.

Skrevet

Hei hei =)

ååååh... føler så inderlig med deg!! Kjente jeg fikk skikkelig sug i magen da jeg leste hva du og dere opplever nå!! Hadde blødninger for litt siden selv, så vet hvor fælt det er!! Bekymrer seg jo grønn!!

Krysser fingre og tær for at det går bra med dere! Du er så langt på vei, og alt! Dette må bare gå bra!! * sender hold-deg-fast-tanker til spiren din* Positivt at du så hjertelyd og alt på mandag.. godt tegn!!

Skrevet

Takker!!! Ja har jo å lest Nylander sin bok, men når d skjer me en sjøl, så bli d så tungt å ta innover sæ... Men takker igjen for støtten!!!!!! :-D

Skrevet

Krysser fingrer for at det går bra.

Hold oss oppdatert på hvordan det går med dere =)

Skrevet

Ska gjøre d! e kjekt me denne sia ja...... Utroli greit me litt støtte...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...