Gå til innhold

Når kan jeg teste?


Bli mamma

Anbefalte innlegg

Ok,her er jeg igjen. :) kjenner på hele meg at jeg er gravid.(men er alikevel usikker) Ømme bryster(kun brystvortene),kveldskvalmen. Stikkinger i magen (hele dagen nesten) Brakk meg mange ganger igår kveld. Det som er så dumt,er at jeg ikke husker når jeg hadde TR sist. Tror det var den 25 oktober,men er ikke sikker. Tok en test idag tidlig som var negativ. Så frustrerende,for jeg skal i bursdag til mor på lørdag,og vil jo vite om jeg kan ta meg noen glass eller ikke. Hva tror dere folkens?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*

Ta en ny test på lørdag på morgenurin. Dersom den ikke slår ut er det bare å ta seg et glass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar. Men lurer på en ting til. Kan dette også bare være tegn på TR? Har aldri blitt kvalm eller noe av det. Kjenner det i magen,men det er kun den dagen jeg får den. Nå har jeg hatt stikkinger i magen siden eggløsning. Var hos gynekolog,for stikkingene var så inntense,men hun sa det var eggløsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*

Ja det kan no også være tegn på TR. Symptomene for graviditet og tr er veldig like. Dersom du hadde ekstra vondt under el denne gangen så kan det være at du får ekstra vondt dersom tr er på gang...

Håper for din skyld at du får en positiv test på lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...