Gå til innhold

Uttaket hos Nordica var helt smertefritt!!

Anbefalte innlegg

Jeg fikk tatt ut 6 egg i dag, hvor 4 er perfekte. Det gjorde ikke vondt! Jeg fikk bedøvelse på eggstokkene (ikke noe sløvemedisin), og før jeg visste ordet av det var jeg ferdig! (Han sa han ville legge bedøvelsene og jeg undret meg over hvorfor han satte det i folliklene - men da var han igang med uttak! hehehe)

Tidligere har jeg fått aku med strøm som smertestillend, og sprøyta med lokalbedøvelse har vært det vondeste. Hver gang de har stikket i en follikel, har de skylt 2 ganger før de har gått videre neste. De har virkelig gjort et stort nummer ut av det!

I dag kunne jeg heller ikke se noen grunn til å dra hjem og legge meg på sofaen, så jeg har vært på årets første juleshopping. Jeg har trålet hele København og handlet tøy og sko og pakkekalendergaver til niesene mine, og fullførte med hele turen hos frisøren!

Nå blir det et par tøffe dager før vi vet om det er egg å sette tilbake på lørdag klokken 10..

Klemmer fra en meget positiv og optimistisk

Fortsetter under...

Annonse

Dette virker lovende, Snooopi :o)

Uttaket hos Nordica er helt annerledes enn her hjemme :o) Vanligvis er jeg sengeliggende ett døgn etterpå, men etter uttaket på Nordica gikk vi rett til lunsj :o) Det var bare så deilig...

Første uttak på Riksen skylte de også folliklene mine, så jeg vet hva du har vært igjennom. Da jeg nevnte dette for Dr. L. sa han at den metoden hadde de sluttet med for mange år siden.

Kos dere masse i kveld! Det blir spennende å høre resultatet i morgen :o)

Stor klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...