Gå til innhold

Jeg har vært på ultralyd og får en.....

Anbefalte innlegg

Jeg var på ultralyd i går og fikk beskjed om at vidunderet i magen er en liten gutt! Vi så det flere ganger klart og tydelig, og legen sa at han var 99.9% sikker.... også etter han sa dette kunne vi se det igjen, så her er det ikke tvil hehe

Alt var i skjønneste orden. Siden jeg visste når jeg ble gravid forandret han ikke terminen, men lillegutten er større enn gjennomsnittet og hadde fått termin 3 dager før dersom det var under andre "omstendigheter".

Nå sender vi to massevis av babystøv til alle som prøver og gleder oss til å høre om nye små mirakler som bakes!

Fortsetter under...

gratulerer så mye med graviditeten og den lille gutten i magen! Tida går så mye fortere etter ultralyden synes jeg, det er liksom en milepæl det der. Synes ikke det er lenge siden vi var på ultralyd, og nå sitter jeg og skriver med 1 hånd fordi vesla på 2 mnd ligger på armen og sover....

Ønsker deg et fortsatt fint svangerskap!

Takk alle sammen!

Planlegger-mamma, håper dere koser dere masse med lille tulla! 2 mnd allerede? Ja, tida går så fort, etter de første 12-14 ukene synes jeg tiden har gått mye fortere, og nå med jul og nyttår innimellom så flyr nok tiden frem til 2008!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...