Gå til innhold

Sove sammen?

tvillinger_mars08

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere tenkt å la tvillingene dele seng, eller kjøper dere to senger med en gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøper to senger, to kurver og to bager til vogna. Mener de kommer til å være likevel sammen på leketeppe, fanget etc...

Skrevet

Vi skal prøve å la de sove i samme seng om natten i begynnelsen, men legge de hver for seg hvis de forstyrrer hverandre veldig.

Har kjøpt to bager til vogna, da jeg er redd en som er urolig kan dekke til den andre etc, og planen er vel at de på dagen kan sove ute i vogna i hagen med babycallen på. Føles sikrere at de da ligger hver for seg. Dessuten har jeg tenkt at to bager er lettere å bære med seg en en stor:-)

Skrevet

hei på deg...har selv tvillinger på 18 mnd...De delte en sprinkel seng de første 3mnd,ligget i hver sin seng siden da,men forsatt på samme rom...

går kjempe fint,lærer seg fort og bare sove vidre selv om den andre kanskje gråter litt...

=)

Skrevet

Hei

Har snakket litt med tre stykker som har tvillinger selv og alle tre anbefalte aa la dem dele seng helt i begynnelsen, de forste tre maanedene ivertfall. Er jo vant til aa vere sammen saa sove sammen i begynnelsen kan kanskje hjelpe dem til aa fole seg tryggere.

Staar i min tvilling bok at fostrene allerede ifra uke 20 i mors liv, begynner aa oppdage hverandre og selv om de er i hver sin fostersekk, tar de og foler paa hverandre. Ganske saa fint aa tenke paa synes jeg.

Uansett, maa du nok gjore det du foler er best for deg og dine to bebiser, men vaare to skal dele seng i begynnelsen. Etter hvert som de flytter inn i egen seng skal de fortsatt dele rom.

Skrevet

Det er noe du må prøve deg frem til selv. Vi prøvde å ha gutta i samme seng men, det gikk ikke. De sov veldig dårlig og urolig. Så her har de hatt hver sin seng.

Skrevet

Hei!

MIne tvillinger sov i samme seng til de var 3mnd gamle. Det gikk kjempefint helt til de ble for store til å ligge sammen. Nå ligger de i hver sin sprinkelseng på samme rom og det fungerer veldig bra. De har blitt vant med at den ene våkner innimellom. De sover bare videre. I dag sov de faktisk til 07.30 og det er jo kjempefint:) De er nå 5mnd gamle.

Skrevet

Til dere som har hatt tvillinger som delte seng de første månedene: Hva lå de i?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...