Gå til innhold

Vært og ramlet på glatta....:(( Har det noen betydning tror dere??

Anbefalte innlegg

Tenkte meg til byen for og handle julegaver, og på tur til bussen gikk jeg rett på rattata...Slo meg ikke noe særlig verken i ryggen eller rompa. Er godt polstret, og snøen tok vel også av litt for fallet.

Satte inn egg for to dager siden.

Dette vil vel ikke ha noe og si for resultatet, vel?? Tror ikke det selv, men hadde vært godt med noen beroligende ord:O))))

Fortsetter under...

Frøya da, har du bestemt deg for å leke stuntkvinne i rugeperioden ??

Tror som du sier at det går helt fint, egget har jo uansett ikke festet seg ennå og driver vel bare å flyter rundt foreløpig.

Egget ligger trygt plassert omtrent midt i kroppen og får ingen direkte slag eller dunk, og tenk på alt "vanlige" gravide sikkert har gjort av bevegelser uten at de i det hele tatt har tenkt tanken på at de kan bli gravide akkurat i den perioden.

Lykke til med resten av rugingen, vi heier på deg vet du.

Hihihi:O)))) Ja, stuntkvinne var vel rette ordet:O))))))))))) Hahaha!!

Tusen takk for beroligende ord!! Trengte dem, vet du.

Satser på at dette ikke har noen som helst betydning for resultatet.

Resten av turen gikk "berre lækkert", og her ble det handlet julegaver i stor stil:O)))

Åh, blir nesten misunnelig her.

Har ikke begynt med juleshoppingen engang, og det lille som var av julesteming i dag tidlig( snø) har nå regnet helt bort igjen, hmm.

Skal jeg sende deg et par brodder i førjulsgave eller , hihi

Du får bare si fra..

Hva du ønsker deg til jul mener jeg å tro at jeg vet, en gyllen halvmeter eller hva ?. ( Ari Behn er jo ikke helt god stakkar, hehe)

Ja, endelig er snøen her. Den har jeg ventet leeeeeeeeeeenge på nå. Var ikke et snøkorn engang og se i går kveld, og i dag var det helt hvitt ute da jeg våknet. Utover dagen har det snødd mer og mer, så nå håper jeg at det varer:O))) Håper du får snø snart der du bor! Det blir jo såååå mye koseligere ute!!

Jeg har for første gang i mitt liv startet med julegavehandlingen i JANUAR! Nå er det bare de siste igjen. Anbefales:O))) Da blir førjulstida fir for stress, og vi ender opp med bare kos!

Brodder hadde ikke vært så dumt, nei:o)) Hahaha:o))) Kanskje jeg skulle ønske meg et par slike:O)))

Ari Behn er ikke i nærheten av og være god, nei, men en gyllen halvmeter er vel det jeg ønsker meg mest av alt i hele verden akkurat nå, tror jeg:O)))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...