Gjest Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 De har tatt overpris (til de grader) for noe arbeid som bare kunne utføres av dem siden de har verksted for denne typen biler. Jeg jobber for et annet bilfirma som dessverre ikke kunne gjøre denne tingen for meg siden det er bare det andre verkstedet som har omkoderen for min type bil. Når mannen min gav meg regningen fikk jeg litt hakeslipp av summen for en liten times arbeid (1700 kr...), og mine verkstedsmedarbeidere sier det samme. Jeg er blitt lurt. Må jeg ta dette liggende, eller er det noe jeg kan gjøre?
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Du kan jo ringe NAF å spørre de! men vet ikke hvor mye de er til hjelp om du ikke er medlem=(
3b@rnsmor-30* Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 trodde nesten sånne firmaer kunne ta den prisen de ville jeg.. når de er merkeverksteder og har "enerett" på enkelte typer biler liksom..
Gjest Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 Det er det de sier her også (er på jobb, det er stille ;o)). Men det plager meg så jævlig! Jeg er ikke typen til å bare "ta" dritt. Jeg klager! Bitcher! Får dem til å angre! I dette tilfellet vet jeg bare ikke til hvem jeg skulle klaget, og hvordan jeg skulle gått frem. ( Men de kan jo for faen ikke bare få gjøre sånt!?
Babyfacepsycho Skrevet 22. november 2007 #5 Skrevet 22. november 2007 Hvilken type bil har du? Og hva er det dem har fikset på den?
Gjest Skrevet 22. november 2007 #6 Skrevet 22. november 2007 Kia. De har kodet inn startsperren på nytt og byttet batteri på den. Prisen: 3504 kr...
LizzyG Skrevet 22. november 2007 #7 Skrevet 22. november 2007 Grunnen til at det er dyrt på merkeverksteder er fordi det er kjempedyrt å etablere og drive merkeverksted. Så derfor kan de ta den prisen de vil. Sånn er det bare, og du får ikke gjort noe med det.
Gjest Skrevet 22. november 2007 #8 Skrevet 22. november 2007 Jeg jobber for BMW selv, så jeg vet hva det koster. Her ville vi ikke tatt i nærheten så mye, og vi er kjent for å være high end.
LizzyG Skrevet 22. november 2007 #9 Skrevet 22. november 2007 På det merkeverkstedet samboeren min jobber så tar de over 2000 kr for kun batteriet, så du måtte nok ha betalt mer der. Kan jeg spørre hva du gjør på BMW?
Gjest Skrevet 22. november 2007 #10 Skrevet 22. november 2007 Jeg jobber ikke på verkstedet. ;o) De som jobber på verkstedet, derimot, sier det samme som jeg har sagt over her. De har tatt skikkelig overpris. Selve batteriet lå på en 700 kr inkl moms, det er resten jeg stusser på. Verkstedet måtte le godt når de så regningen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå