Gå til innhold

Sex hjalp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...ihvertfall for noen timer. Nesten umiddelbart etter å ha hatt sex i natt begynte det å kjennes rart ut i magen. Jeg fikk kynnere hele tiden og mensmurringer. Fikk også vondt på en rar måte nedert i ryggen og magen. Våknet en gang av en ri, og da ble jeg glad. Tok 2 timer til det kom en ny. Men nå ser alt ut til å ha stoppet opp. Er jo 14 timer siden jeg kjente det første tegnet.! Nå har jeg kun kynnere!! Tro hvor lang tid det vil gå for meg?? Har prøvd å ha sex en gang til, men det skjer ikke noe mer ennå...

Noen tips til fortgang??? Er SÅ klar for at den lille skal komme nå, er 4 dager på overtid...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja...skjer ihvertfall litt mer... Kjenner det samme som forrige natt. Har nettopp tatt meg et bad og da jeg var ferdig kom det litt slim med litt blod i. Satser på sterke rier snart! :)

Skrevet

Spennende!

Krysser fingre for at du snart er i gang da;)

Skrevet

høres ut som det skjer noe snart og at slimproppen har gått!

masse lykke til!

sender deg litt fødestøv :)

******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Skrevet

DA er det nok noe på gang. Var slik med meg også, fødte bare noen timer etterpå....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...