Gå til innhold

Blør etter celleprøven.. Bekymret!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos en utrolig urfaren lege og tok prøven av cervix. Begynte umiddelbart å blø litt, men det vet jeg jo er normalt. 2 dager etter kommer det fortsatt litt friskt blod og dette bekymrer meg! Vet jo at denne prøven svært sjelden kan føre til abort. Noen andre som har opplevd dette? Tar kontakt m legen igjen i morgen hvis det fortsetter..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ønsker deg lykke til!

Det er nok lurt å kontakte lege igjen hvis det fortsetter.

Skrevet

Besøk fra 3 tri =)

Det er normalt og blø, husk at skjeden er skjør og blør lett =) Jeg blødde ogsp, men det gav seg ut over kvelden/natten =)

Skrevet

jeg syns du kan ringe til legen så fort det åpner der i morra... jeg ville ha sjekket det om det var meg, men ikke bli skremt... er veldig vanlig å blø litt, og hvordan kroppen får det til å gro er jo forskjellig fra person til person...

jeg opplevde det samme, men jeg blødde mer og mer... ringte legen etter et par dager... gikk desverre galt... men vil ikke skremme deg... tror egentlig det var helt tilfeldig... var så tidlig at det nok ikke hadde festet seg ordentlig,.....

bedre å få skjekket ting, enn å gå å tenke på det i alle fall...

alt går bra for de aller fleste som har blødninger...

lykke til

Skrevet

Jeg hadde litt blodig utflod 3-4 dager etter celle prøven. Helt normalt tror jeg. Gikk ihvertfall over og alt er bare bra:) Så du kan nok ta det med ro så fremt det ikke er mye blod da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...