Gå til innhold

Babytravel tvillingvogn/søskenvogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer med denne vognen? Har en gutt som vil være 15 mnd når neste kommer i februar, så trenger derfor en søskenvogn..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Super vogn :-)

Har den til dagmammajobb! Jenta mi er 17 mnd og hun jeg har passa er 2 år. Kan godt anbefale den vogna! pluss for 2 kalesjer og delt rygg. God å trille med store lufthjul.stabil. Anbefalest!

Babybagen som kan kjøpest til synst jeg er i minste laget.. Så sant det ikke er forandring nå da! Kjøpte brukt for 6mnd siden og da var 1 hard bag med i prisen -syntes den såg veldig liten ut.

Skrevet

Jeg titta på den i Sverige idag. Virker kjempebra og har hørt mye bra om den. Der kosta den 4500kr ca i norske kr. Så ei skulle selge sin på Finn.no for 4000kr. var ny i april. Hvor mye ga du??

Skrevet

hei! så den på reflex sin nettside til ca 4000 kr, men det var evt uten babybag, er det den samme vognen?

Skrevet

Ja, det er samme vogna. Var med bag i Sverige. Men så bagen bare kosta 999kr her:)

Skrevet

Jeg ga 3500,- for mi vogn. Den såg veldig fint brukt ut! De vognene er vel litt forandra siden jeg kjøpte. Mye finere nå! xtra kant på kalesje og litt annet fotbrett (tror jeg?) Andre farger

Har hørt sagt stoff kan vaskes i maskin! Men hvordan i all verden får man ut bøyel på kalesja? Stoffet i sittedelen er jo så stort og med plast nede ved fotenden at det ikke går i noen maskine! Ble handvask på meg ja..!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...