Gå til innhold

hvor lenge har dere blødd?

Anbefalte innlegg

min gutt ble født for en uke siden i dag torsdag og jeg har nesten helt stoppet å blø alt.bløde lite med de andre også(første var k.s da)men kan ikke huske at det gikk SÅ fort.jeg sydde 2 sting med nummer to men ingenting denne gangen.

har faktisk ikke vært sår engang.kjente bare bittelittegrann vondt første 2 dagene men veldig lite og har alt gjennopptatt samlivet med mann min i senga igår uten at jeg merket noe anderledes fra før.

har skjønt at jeg ordner meg fort men syntes det var veldigkort tid å blø....

hadde sex med mann min etter 9 dager forige gang og jeg husker jeg blødde litt da.men hadde ikke vondt da heller i det hele tatt

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10976474-hvor-lenge-har-dere-bl%C3%B8dd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er min første, fødte på vanlig vis, og sydde 3 små sting bare.

Det er 3 uker siden i dag og jeg blør fortsatt litt, ihvertfall sånn at jeg må ha bind og ikke truseinnlegg.... Ømhet var borte etter en 4-5 dager, så kjennes alt normalt egentlig. Må bare huske å knipe da ;o)

Deilig å slippe å blø så lenge da, samt komme tilbake til et normalt samliv igjen. Tror mannen i huset gleder seg til den dagen han og, snakker om det hver dag ihvertfall ;o)

Wow, skal si du er heldig som allerede har begynt å ha sex igjen! Litt misunnelig nå... Når det gjelder blodet var jeg også nesten sluttet å blø 8-9 dager etter fødselen (jeg fikk den 11.11.), men så løsnet morkakeskorpa på dag 10, noe som visst er ganske vanlig og nå på dag 12 blør jeg fortsatt som en kraftig menstruasjon etter at den løsnet. Så jeg ville ikke være for trygg for at jeg var heeeelt ferdig med å blø... Gratulerer med gutten forresten, Saray!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...