Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har heller ikke fortalt noe, orker ikke alle spørsmål, spesielt hvis det ikke går bra. Har personalansvar i jobben min og føler det gir helt feil signaler om de fikk vite at jeg planlegger å bli gravid og bli borte i permisjon... Skjønner at du har mange rare tanker, men svak positiv test gir jo visse forhåpninger :-) Er det ditt første forsøk?

Fortsetter under...

Ja, første ivf-forsøk. Har vært 7 ganger på Stork klinikk i København for inseminasjon. Har Har ikke funnet drømmemannen, så skulle det bli noe barn på meg, måtte jeg måtte fikse dette på egenhånd. Har vært en dyr affære til nå, men blir det resultater er pengene uvesentlig!

Så tøff du er, jeg beundrer det! Jo. dyrt er det, men som du sier, det er verdt det! Min utfordring er at jeg føler at tiden løper fra meg, er 42 år og hadde egentlig gitt opp håpet. Født et barn som nå er tenåring, alt på naturlig måte, men med ny partner har vi ønsket oss barn nå i 3 år og hatt 2 SA, blir sliten av å håpe og vente hver mnd.Da vi endelig tok kontakt med Volvat (trodde jeg var for gammel jeg) har alt gått raskt og vi er kjempefornøyde...

Jeg synes vi er tøffe allesammen som holder på med dette. Det er en berg og dalbane av og til i flere år. Utrolig hva vi går igjennom for dette. Men det er den store "premien" som driver oss.

Har gått mange rnder med meg selv med det å være alene, og ikke minst alderen. Men jeg er nå kommet fram til at dette er riktig for meg.

Nå får tiden vise om det virkelig var riktig. Så bra at det har gått bra i møte med Volvat og at dere er fornøyde.

Nå får vi bare krysse fingre og ikke minst bena :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...