Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Tullemor på 4,5 måneder bare tøyser med puppen! Jeg fullammer henne, men det er et styr hver gang hun skal spise. Akkurat som hun ikke finner noen god liggestilling? Hun tar to sup, og så drar hun alt hun kan til puppen ikke kan bli lenger og hun mister den. Sånn holder vi på. Fryktelig slitsomt å skulle tvinge henne til å ta puppen! Og puppen er ikke tom når hun driver sånn. Hun spiser bedre av flaske, men jeg vil jo gjerne at hun skal fortsette med brystmating litt til. Dessuten greier jeg ikke å pumpe nok til alle måltidene i løpet av et døgn, i alle fall ikke med den manuelle pumpa som jeg har. Så hva gjør jeg? Noen som har opplevet det samme?
Gjest Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Jeg opplever akkurat det samme med min på 3 mnd. nå. Jeg lurer på om det kan være omgivelsene som er spennende i forhold til puppen, kanskje det er en enkel løsning å mate i dunkel belysning, uten noe særlig rundt seg som adspreder og tar oppmerksomhet? verdt et forsøk kanskje.... så er jeg også spent på hva du får av løsning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå