Gå til innhold

Vet noen svaret på dette???

Anbefalte innlegg

Hvordan vet man om babyen skriker fordi den er sulten eller om den skriker fordi den har vondt i magen? Vår lille søker masse etter brystet når han gråter, selv om han har spist for kun en time siden. Min mistanke er at det da er magesmerter som plager han og ikke sult. Siden å gi en baby som har vondt i magen mer mat er som å kaste bensin på bålet så synes jeg dette er vanskelig.

Noen som vet?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10976296-vet-noen-svaret-p%C3%A5-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hos oss fant vi fort ut at når hun skreik og søkte så var det stort sett mat som var ønsket, det kunne og kan fortsatt bare være en time imellom. (Er 3 uker i dag) Hun er også plaget med litt knip innimellom og trykker forferdelig mye. Da kan hun være urolig å søke også, men spiser bare 2-3 sutt også slipper hun flaska/puppen. Har da prøvd å gi henne smukk isteden etter ett par forsøk og det har noen ganger roet henne.

Har du forsøkt sukkervann hvis babyen er urolig skriker, når du vet at den er mett? Kok 1 dl vann og bland med 1 ss sukker, gi babyen en liten teskje ved uro. Kan oppbevares i kjøleskap 1-2 døgn. Kan hjelpe på magen.

Jeg merker også at hun trekker bena oppunder seg og spenner seg/krøker seg sammen når det er magen som er problemet....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...