Gå til innhold

Mange spm! Håper noen vil svare!!


Gullklumpen!

Anbefalte innlegg

Burde jeg ta flere tester da første test var positiv med en gang i dag??

 

Jeg blør bittelitt(har gjort det siden fredag), men testen var positiv..kan jeg ha mistet??

 

Når ringe legen??

 

Når forteller dere det til andre??

 

Hva skal holde seg unna av mat??

 

Dette ble mye, men håper noen vil svare på disse litt dumme, frustrerte spm!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1. Nei, ingen grunn til å ta flere tester, en positiv test er positiv :)

 

2. Mange blør under svangerskapet uten at det er noe feil, er du likevel bekymret eller fortsetter å blø så ring legen. Ikke greit å gå og bekymre seg!

 

3. Du kan jo ringe når som helst, fortelle hvor langt du er på vei, så får du time når legen synes det er passende å ha deg inn.

 

4. Når du selv vil. Noen forteller tidlig, andre venter. Det er forskjell på hvordan man føler det. Selv har vi fortalt det med en gang vi har funnet det ut, fordi vi har tenkt som så at hvis noe galt skulle skje er det like greit at folk vet det.

 

5. Se på www.matportalen.no, der får du oppdatert liste over ja og nei mat :)

 

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei tiger83.. :)

om man mister eller ikke er veldig vanskelig å si,men de sier vel at så lenge det ikke er som mens så er det som regel normalt?

Normalt sett så er det ikke noe stress med å få seg legetime,men siden du har blødd litt ville jeg ringt legen snart..skulle det være en SA og ikke alt kommer ut så kan det være du skulle vært til utskrapning...

 

Jeg fortalte det til andre i uke 6,men det er må man føle seg fram til selv..hvis du har fortalt alle det og du skulle mistet babyen en uke senere hvordan ville du da følt det??

jeg vet for min del at jeg da hadde villet at de rundt med skulle visst hva som skjedde,så jeg hadde derfor ikke noe problem med å si det..

 

av mat som man bør holde seg unna finner du her http://matportalen.no/Emner/Gravide

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...