Gå til innhold

Hvor mye sover deres baby på 10mnd??

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet jo at dette er veldig forskjellig men jeg lurer litt på når de legger seg for kvelden, hvor lenge de sover, mye våken på natten og hvordan de sover på dagen?

veldig takknemlig visst noen vil dele med meg:)

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

etter mange måneder med slit angående legging og masse oppvåkning, har vi nå kommet i en relativt god periode som følge av strenge rutiner.

På dagtid sover hun to dupper, alt fra halvannen time tilsammen til 3 timer sammenlagt... Om kvelden legger hun seg kl sju, og sover til klokka fem.. og da får jeg henne ikke til å sove igjen, og det er neste milepæl, føler jeg..

• 2 uker senere...
Skrevet

Fra lillegutt var 6 måneder, nå er han 11, har han sovet 12 timer i døgnet. ca 10-11 om natten og 1-2 om dagen fordelt på 2 dupper. Skulle ønske han sov litt mer, ikke morsomt å starte dagen kl 5.

Skrevet

Klokken 5-6 om morgenen er helt vanlig å stå opp her også gitt! Men da har hun sovet siden 18:30, så synes ikke det er så ille jeg :) Sover gjerne en liten dupp ved halv-åtte åtte tida igjen, en halvtime ellerno, så igjen ved ellevetida, nesten en time, og en liten halvtimes dupp ved tre-tida hvis vi får til. Tidene varierer litt, men det lbir sånn ca...

Hun er 10,5 mndr :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...