Har 2 Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Aner noen om det blir født mange barn i juli? Sist jeg fødte var det november, en noe mer stille måned enn mange andre fikk jeg inntryk av på sykehuset. Tenker at det sikkert er ferieavikling i juli også... Men jeg har fått fødeplass på Riksen, så får bare håpe at de har tid til meg når vi kommer!
Sota Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Akkurat det samme lurer jeg på. Jeg fødte også i november sist og det var veldig stille og rolig. Jeg skal sende søknad til Riksen nå og krysser fingrene for at jeg får plass der. Lurer litt på å søke med til Føderiket.
-Petrine- Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 Jeg fødte i slutten av juni forrige gang og da var det ikke rolig! Ble flyttet fra fødestue til barsel med en gang snuppa var ute. Det var kø av fødende som trengte fødestue.. Og i tillegg er det jo ferieavvikling. Kunne egentlig passet meg bedre å føde i Mai, men, men, ikke alltid man kan planlegge
nove Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 Jeg kan bare snakke av min egen erfaring da jeg fødte forrige barn på Riksen i slutten av Juli 05 og det var ikke noe problem. Slev om det hadde vært en artikkel i avisa uka i forveien om at det var helt kaos på sommeren så hadde det ikke vært noen fødsel der på et par dager da jeg kom inn som eneste fødende den natta. Var kjempetrygt å føde med to jordmødre som var tilstede hele tiden! Så derfor prøver vi på nytt denne gangen også i Juli med termin 1 dag unna forrige fødsel....... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå