--Cecilie Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Hei Testet positivt på tirsdag, litt uventet at det skulle skje så fort. Har en sønn som blir 4 i januar og jeg har hatt hormonspiralen i 3 år, siste året har jeg brukt p-piller. Sluttet på pillen først uka i oktober og fikk mensen 8 okt. Men bare etter 2 uker fikk jeg en dag med blødning, men tenkte ikke noe mer over det enn at det kanskje var litt ustabilt etter at jeg sluttet på pillen. Så fikk jeg blødning 1-2 dager veldig lite når jeg egentlig skulle ha mensen igjen 5 november. Etter nå å ha gått med veldig vondt i korsryggen en uka satt det seg i bekkenet på mandag og på tirsdag kjente jeg meg kvalmen. Så derfor kjøpte jeg test. Men siden du ikke skal teste før du venter mensen igjen regnet jeg jo med at det ikke ville vise noe. Men før jeg var ferdig med å tisse så viste den positivt, samme med test nr 2. Hvilken dato ville dere da har regnet med var siste mens? slik at jeg kan beregne termin:-)
SuperMoM <3 Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Jeg aner ikke.. Jeg var på utskraping slutten av august og blødde til 14 dager etter ca.. Så tok jeg en ny test i begynnelsen på oktober som var negativ.. fikk blødninger 17-18. oktober og tenkte at det sikkert var mensen.. Fikk små blødninger igjen fredag 2.november og tenkte ikke mer over det.gikk ut og drakk lørdagen.. søndagen var jeg kjempe dårlig.. mandag-fredag helt forfærdelig.. tok testen fredagen og før jeg var ferdig (som du også sier) så var testen positiv.svakt med en gang vel og merke:p Jeg hadde ingen anelse om når tid termin kunne være så gikk til lege og fikk ordnet med ultralyd.. kom på ultralyd og fikk vite at jeg var 8+1 på vei.Overrasket?JA! hehe.. Så er ikke godt å si egentlig.. kanskje ordne deg legetime? og om du sier at du har hatt blødninger så kan det hende de tar deg inn raskere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå