Gå til innhold

Uke 46-jenter! HALVVEIS I RUGINGA?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Jeg fikk satt inn et fint egg den 14/11 på St.Olavs

Og driver å ruger det beste jeg kan, dette er første forsøket mitt og litt usikker på hva man egentlig skal kjenne etter....

Har litt mensmurringer og vondt i korsryggen ellers så er jeg i fin form.

Er veeeeeeldig spent på testen( skrekkblanda fryd)

Egentlig er det vel best ikke å kjenne etter noe, for vi blir jo helt tullete av det. Problemet er at vi alle har ett mål , og det søker vi å finne svar på før det er mulig, nemlig om vi er blitt gravide....

Men hyggelig å hilse på deg, jeg har ikke sett deg her inne før?

Jeg hører til i Porsgrunn, men bor nærmere Oslo, hehehe....

St.Olavs, er det Trondheim, det?

Hei dere!

Uff, ja, halveis i ruginga. Jeg var veldig positiv de første fire dagene, og så liksom sikker på at det ikke kunne ha gått til i går, og nå begynner jeg så smått med den positive strategien igjen, hehe.

Man snakker jo så mye om at det er viktig å ta det med ro og ha det bra, og det prøvde jeg virkelig og fikk ganske godt til i starten. Men så begynte jeg på jobb igjen og hverdagen begynner å snurre, og så kjente jeg jo plutselig at jeg ikke tok det med ro i det hele tatt... Og bekymret meg for masse jeg hadde lovet meg selv jeg ikke skulle. Men men, det er vel håp for det. Noe må de da tåle disse egga:)

Tenkte det var helt kjørt i går etter at jeg våknet i fire-tiden med skikkelige mensensmerter. De ga seg etter et par timer, men kom tilbake igjen i fem-tiden i natt. Slutta å gjøre vondt etter en liten time, men sove fikkk jeg jo ikke igjen. Men det var jo litt tidlig å få mensenvondt igår syntes jeg siden det bare var dag 8-9, så jeg forsøker å innbille meg at det er livmoren som driver å strekker seg fordi jeg er skikkelig gravid, hehe

Åh, dette er jo helt håpløst. Er på en måte sikker på at det ikke går, men så tenker jeg at kanskje - jo det kan gå!!!

Jaja :)

Jeg er også på dag 8.

Som jeg skriver ett annet sted her så har jeg ingen symptomer bortsett fra å småfryse (hvis det kan regnes som symptom.. ;) )

Missunner de med murringer og vondt i korsrygg, det er ihvertfall et graviditetstegn, hehe

Lykke til alle sammen !

Annonse

Jeg satt og tenkte på det i går, når er det vanlig å få mensen hvis forsøket er negativt? Så leste jeg i en eller annen tråd at det er mellom rugedag 10 og 13 mange får mensen. Noen her som har erfaringer fra tidligere forsøk.

Og hva skal vi med symptomer nå, når det bare er crinonen mest sannsynelig som gir oss dem uansett? Men mine symptomer på rugedag 7 er, trøtthet har egentlig slått inn i dag, mye luft i magen (veldig gøy!!), og så tisser jeg mye oftere! og litt ømme pupper. Men jeg kan ikke se for meg annet enn at dette er kremen som har funnet ut at det er gøy å leke med meg!

Men guri land så spennende det skal bli når neste uke kommer og alle skal begynne å teste!! Tror det blir en bra uke jeg!

Hei

Det er bare mitt andre innlegg her, men har vært inne og lest mye her i fra før:)

Ja St. Olav er i Trondheim-er kjempe fornøyde med de. Følte med skikkelig godt ivare tatt under oppholdet mitt der.

Så nå er jeg spent, men er såpass realist at jeg vet at dette kan gå galt- men da har jeg 5 egg på frys:)

Hei og hå, her er jeg!! hehe

jeg har vært travel og stresset i det siste, som man ikke skal... men er umulig å la det være pga jobb og andre småting... men jeg lever jo alltid sånn, og man skal vel leve så normalt som mulig, er jo lystbetont stress på en måte hehe

jeg er på rugedag 7-8, alt ettersom hihi, merker ingenting, annet enn at puppene har fått normal størrelse, de kollapset da jeg gikk på spray hehe, leste at melkekjertlene trekker seg sammen, det merket jeg godt hihi. men som sagt, nå er det bra. merker ingenting jeg. kjedelig men... venter og føler meg egentlig ferdig for denne gang... hehe aaaaaaaner ikke, har ingen følelse om dette går bra eller dårlig...

håper dere andre har det bra, har ikke rukket å lest noe her enda....

klem

Ja, jeg er vel på rugedag 9 i dag, og har en ekkel følelse på at dette ikke går. Så jeg godsnakker med egget jeg ruger på, og håper den hører på meg :o/

Ja, ja....dagen i dag har ihvertfall gitt meg en god nyhet, og det er at jeg mest sansynlig bløir tilbudt fast jobb i løpet av de neste ukene :o) Jobber nå i et vikariat, så det er ihvertfall godt å slippe stresset med å søke jobb midt i forsøk og ruging.

Symptomer her jeg ikke noe av...kjenner bare noe som føles som "mensen er på vei" smerter innimellom, er nok derfor jeg er litt pesimist.

Men jeg har jo ikke helt mistet håper om at det blir en august baby på meg og min kjære...

Hej heidim 79

Ner jag gjorde mitt første ivf i maj så kryddret det av folk i från st Olav her. Denne gangen kryddrer det av porsgrundare. Litt rart egentlig, att det sprir sig i ett speciellt område. I maj hørte jag mye bra om St Olav, så du er i gode hender.

Føler det litt som og ha bursdag sist på året. Jag er ju bare en dag eller to etter er men det føles som leeenge etter. Rugedag 6 før mig nu. Vet ikke noe jag, fick før mig att det skedde noe igår, men vet ikke idag.

Hei alle sammen :-)

Jeg er vel på rugedag 8...

Jeg kjenner ingen symptomer, kjdelig.

Det kjennes en gang i mellom ut som at noe skjer i magen, men det blir mindre og mindre for hver dag.

Jeg har egentlig ikke helt troen på at dette skal lykkes i og med at livmorslimhinna er veldig tynn.

I tilleg så er min samboer på reise har vært det siden 2 dager før innsetting. Han skulle komme hjem på lørdag, men kommer først neste tirsdag... Ikke noe særlig å gå alene hele perioden...

Noen som vet om det er "farlig" med boblebad og badstue i denne rugeperioden?

Annonse

8.august

Min erfarenhet fra mitt førre førsøk så børjade jag småbløda på dag 12. Men det var først som jag slutade med stickpillren som mensen kom igång ordentligt. De sa till mig att den stoppar upp mensen. Tror det tog ikke fullt 2 dager etter att jag slutade som tanta kom.

Cocco*ruger på håpet vårt* vi får håpe att dine farhåger er helt fel. Får iallefall ge dig ett Grattis till fast jobb de nermeste ukerne.

jeg trodde man fikk mensen som normalt ca jeg.. altså 14 dager etter eggløsningen?? feil det kanskje..??

hmm

Jeg ber om å få noen symptomer snart.......... hadde alt, og nå er alt borte............................................................................................

kjære en eller annen, la alle oss uke 46`ere bli gravide nå!!!

Hej Apriljente66

Vill bare ge dig litt håp tillbake. Mitt førre førsøk så hade jag masse murr og var trett og sliten,humøret svingte men det hjalp ikke. Resultatet var ju neg. Og med dette inlegget så tar jag vel bort håpet før noen, det er ikke min mening. Jag tror bare att det viser sig olike fra gång till gång. Denne gången har jag varit pigg, haft litt murr en gång ca. Jag håper dette er ett positivt tegn før mig. Vi får se om ca 1 uke.

Takk for det lilly01 ;)

Ja det er fort gjort å innbille seg graviditetssymptomer ja.. har vært der ;) Jeg sammenligner meg nå med mitt første forsøk som var positivt, og når jeg ser tilbake på mine symptomnotater så var de så tydelige og annerledes enn nå. Men; jeg må slutte med denne spekuleringenman, får jo ikke gjort noe fra eller til akkurat ;)

Håper du har noen gode symptomer lilly.

Ha en strålende kveld!

Hei, alle sammen!

Og til deg *2*vil*bli*3* : Hyggelig å se deg på tråden igjen... Blir vel meg som blir litt fraværende neste uke.... Da starter jeg opp i jobb igjen! Nå har jeg gått hjemme og sulla, og ikke klart å gjøre noe fornuftig i det hele tatt i ei hel uke....

Er veldig spent på dette her, nesten så det er litt for spennende!

Ha en god dag videre, alle, jeg må prøve å finne på noe annet enn å sitte her og gruble, skal bake ei kake, men mangler en ingrediens... Huset trenger også litt "upshining"... Lille rosebukett sover, best å utnytte tida litt...

(måtte bare stave litt om på nicket mitt, irriterte meg over en bokstav for mye, hehehehe)

Hei dere!!

Har lyst å ønske dere en riktig god helg, alle sammen og lyyke til til dere som skal teste i helgen....

Jeg er fortsatt symptomløs. merker egentlig ikke så mye selv, men de sa på jobben idag at jeg er ganske hissig og streng om dagen.... hmm

så er kanskje litt hormonell, mer enn jeg trodde. men men..

håper TR uteblir fro oss alle og at de positive testene står i kø...

god helg!!

Hei jenter!

Her er det fortsatt nervøs og spent venting. Det går bare tregere og tregere mot 28.11 synes jeg. Ååååhhh, er så spent. En har så lyst til å ha bare positive tanker. Men så vil en ikke ha for positive forventninger heller, for da blir en bare desto mere skuffa om det ikke skulle klaffe denne gangen. Så da ender jeg med et totalt virvar av tanker ;o) Lite symptomer om dagene foruten veldig ømme brystvorter. Skylder jo på Crinonen der, men håper selvfølgelig det skyldes noe annet ;o) Det skal i alle fall bli utrolig gøy å lese her på sidene over helga. Da blir det mange tester. Ønsker dere alle en riktig god helg!

Hei jenter, det er fredag kveld, sambo er ute på fredagspils, og jeg sitter hjemme og ruger...

Det gjør fortsatt vondt i magen, og jeg føler meg som et nervevrak.

Er jo utrolig lenge til jeg kan teste føler jeg, sykhuset anbefalte meg jo å vente til slutten av neste uke...det er jo kjeeeeeeempe lenge, vet ikke om jeg klarer å holde ut jeg.

Vel, er jo på rugedag 10 nå, så dagene tusler jo avgårde selv om jeg synes det går tregt ;o)

Unasett, jeg ønsker dere alle en god rugehelg, så får vi se hvordan det går med oss alle til uka. Kysser ihvertfall fingre for hele gjengen :o)

Lykke til!! Forferdelig denne ventingen, jeg er bare på rugedag 1 jeg, kommer til å bli noen laaange dager selv om jeg prøver å psyke opp meg selv til å være helt rolig og ikke tenke for mye på det som skjer, ikke lett.. Kos deg, spis noe godt og se en god film, feks??..

Hej augustibarn. Hur mange egg blev befruktet fick du noen på frys. Satte du in 2 egg? Viss jag ikke har lest fel så satte du vel in idag, og i så fall er det rugedag 1 imorra før dig.

Jag er 41 snart 42 og fick satt in 2 egg førre fredag. Fortfarande symtomfri anar ikke noe jag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...