Gjest Skrevet 22. november 2007 #1 Del Skrevet 22. november 2007 Heisan snuppa:O))) Hvordan går det med deg?? Begynner det og nærme seg fryseforsøk for deg snart?? Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10974659-mumrikken/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mumrikken :) Skrevet 23. november 2007 #2 Del Skrevet 23. november 2007 Heia! Godt å høre at du tenker på meg ;-)) Jeg fikk mensen på søndag, nesten en uke forsinket, men etter det jeg ser her inne så er ikke det så uvanlig... Nå venter jeg i spenning til tirsdag for 1 UL for å måle slimhinnen. Som sagt i naturlig syklus, så det blir spennende å se ) Og så du som har blitt ruger igjen!!?? ;o) Det har jammen gått unna! Føler på meg at det er din tur nå, bare vent å se så sitter du med en positiv test midt i julestria! Ønsker deg masse lykke til, og lover deg at jeg krysser alle fingrer for deg! Stor klem ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10974659-mumrikken/#findComment-10981939 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. november 2007 #3 Del Skrevet 23. november 2007 Oi oi oi, så spennende:O)))) Ja, den tanta kommer ikke bestandig når hun skal, og hvertfall ikke når hun er høyt ønsket... Godt du er i gang nå, da. Denne gangen skal det gå veien!! Du vet, jeg krysser alt jeg eier og har for deg!! Og jeg er blitt ruger igjen, ja:O)) Det gikk i superfart. Var medisinfri i to små dager før blødningen kom, og da var det på han igjen med Progynova. Når jeg satte inn egg på tirsdag var det faktisk bare gått 22 dager siden jeg fikk negativ test etter forrige forsøk.. Håper så inderlig testen blir positiv denne gangen!! Skal teste 3/12. Var siste egget vi hadde, så neste gang blir vi og vende nesen mot Riga, og der er vi forespeilet og være i gang i mars. Er vel ikke så dumt med en liten pause før man krummer nakken og går på med friskt mot. Dette er vel strengt tatt ikke noe tema enda for vi skal lykkes NÅ, men godt med en plan B uansett:O))) Tusen tusen takk for lykkeønskning og fingerkryssing!!! I dag skal jeg ta egget mitt ut på luftetur og handle litt flere julegaver. Er så koselig ute nå som snøen er kommet. I natt har det snødd noe voldsomt her. Stuntet fra i går hvor jeg deiset i bakken skal jeg prøve og ikke gjenta:O)))) Ha en superflott dag, Mumrikken!! Stor klem:o))) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10974659-mumrikken/#findComment-10982786 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mumrikken :) Skrevet 23. november 2007 #4 Del Skrevet 23. november 2007 Hei igjen! :-) Leste om stuntet ditt ja, og måtte le litt.. )) Du må holde deg på beina!! Skjønner veldig godt at du hele tiden tenker alternativit og har en plan B i bakhånd i dette gamet her, fallhøyden er ganske stor :-( Men flott at det ikke hindrer deg å tenke positivt iallefall. Tror du får deg en stor førjulsgave jeg da Jeg sliter med innspurt til eksamen, jobb, opp-pussing og flytting, så jeg har iallefall nok å henge fingrene i, i disse travle førjulsdager. Julegaveshopping ligger litt frem i tid enda, men kjenner at jeg ble litt missunnelig med tanke på snøkledde gater, julebelysning og gaveshopping... Har jo svart belte i shopping, så jeg rekker det nok før jul skal du se.. hehe Kos deg i rugetida, og med førjulskosen Frøya, og hold meg oppdatert om symptomer underveis.. ) Stor klem c",) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10974659-mumrikken/#findComment-10985261 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. november 2007 #5 Del Skrevet 23. november 2007 Du har jammen litt og styre med for tiden..Blir svett bare med tanken.. Vi er heldigvis i siste innspurt i oppusingsprosjektet vårt, så nå gjenstår det bare litt listing her og der, og en skikkelig julevask:O))) Jeg har vært og shoppet i dag også, slik som planen var (og i dag holdt jeg meg på beina!!!), men shoppingturen ble litt kortere enn jeg hadde tenkt, da jeg fikk en tlf fra en venninne om at hun var på tur til sykehuset i ambulanse pga blødning etter en fødsel for 9 dager siden. Det gikk bra med henne.o)) Da jeg kom dit hadde de satt to sting, og dett var dett. Har ikke blødd noe etterpå heldigvis:O) Ang svart belte i shopping så er vi like der, gitt:o)) Jeg eeeeeelsker og shoppe!! Ikke så mye til meg selv nødvendigvis, men klær til sambo, ting til venninnene mine sine barn, og ikke minst ting til huset (Black Design har det meste som jeg har bruk for!). Bøker er også noe jeg shopper enormt mye av, men disse bestiller jeg helst via bokklubben sine internetsider. Skjønner godt du blir litt misunnelig med tanke på snøkledde gater og julebelysning. Det er jo det som gjør det så koselig og være på julehandling:O)) Håper du får snø før du aner ordet av det, og hvertfall før du skal og shoppe julegaver. Regner med at du har all verdens av tid på deg! Det er jo ikke blitt desember enda, og når vi med svart belte først hiver oss rundt, så går det fort og handle julegaver. Jeg passer bare på og innhente ønskelister først. Er mye lettere da, og så får de noe de virkelig ønsker seg, og ikke noe som blir liggende bortgjemt i et skap:O))) Ha en flott helg, Mumrikken!! Jeg skal passe på og holde deg oppdatert:O))) Du må da også fortelle meg når du er i gang igjen, og tanta har funnet det for godt og melde sin ankomst:o)) Stor klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10974659-mumrikken/#findComment-10987152 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mumrikken :) Skrevet 24. november 2007 #6 Del Skrevet 24. november 2007 Hei igjen Frøya! Koselig å høre fra deg igjen :-) Bra at shoppingen gikk bra da, tiltross for en smådramatisk avslutning...Hadde det ikke vært for skole og husprosjekt kunne jeg tenkt meg en tur til en eller annen storby før jul, men det må vel vente til neste år... Du skulle ha vært med på storbyshopping i New York...Vi får vente til vi er gravid så vi kan shoppe litt babyting.. Sukk...) Nå er det lørdagskveld og vi slapper av med et glass rødvin og prøver å fortrenge litt av den dårlige samvittigheten for ventende skolearbeid... hehe. Ha en super rugehelg Frøya!! ;-) Stor klem. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10974659-mumrikken/#findComment-10994501 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 24. november 2007 #7 Del Skrevet 24. november 2007 Tusen takk:O)) Så godt at du koser deg på en lørdag kveld:o))) Det gjør sannelig vi og. Vi kom nettopp hjem fra en helt fantastisk konsert med Rein Alexander!!!! Han har en så fantastisk stemme den mannen!!!! Jeg ble sannelig litt smårørt flere ganger, må innrømme det:o)) De hormonene, de hormonene... Rein må da være Norges svar på Josh Groban? Jeg elsker selvfølgelig han også, og har såklart kjøpt juleplaten hans. Den har blitt spilt endel allerede selv om det er LITT tidlig... Storbyshopping, ja. Hadde absolutt ikke vært og forakte det, nei:O))) Jeg har så lyst til og dra til London, Praha, Barcelona, Paris og Roma, jeg:o)) Tenk, julehandel i Paris. Sukk....Den som bare hadde hatt penger til det nå... Til neste år når vi drar til Riga (om vi drar....) skal det legges inn tid til både shopping og ikke minst SPA. Skal ta det som en skikkelig ferie!!! Er på rugedag 4 i dag og kjenner absolutt ingenting i magen. Var kun i går jeg kjente skikkelig svie nede på høyre side. Kom med korte mellomrom ett par-tre ganger, og så var det stopp. Alt for tidlig og kjenne etter symptomer, og denne gangen skal jeg heller ikke bry meg om dem siden de allikevel lurer meg trill rundt, men jeg nevner det nå bare:O)) Du har ikke fått tanta på besøk?? Ha en fortsatt nydelig fin lørdagskveld. Fortreng den dårlige samvittigheten! Man må kose seg litt også)) Stor klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10974659-mumrikken/#findComment-10994915 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mumrikken :) Skrevet 27. november 2007 #8 Del Skrevet 27. november 2007 Heisann Frøya! ;o) Kjenner du noen symptomer?? Vet du ikke skal kjenne etter, men dog... :-) Under her er en liten oppdatering fra meg så langt, skal ringe Medicus nå kl ni for å høre videre forløp. Videre oppdatering følger... Tenker på deg og håper inderlig at den lille spiren har gravd seg godt inn allerede! Stor klem ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10974659-mumrikken/#findComment-11015717 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. november 2007 #9 Del Skrevet 27. november 2007 Heisan Mumrikken!! Jeg har svart deg på den andre tråden din nå, men symptomene mine tar vi her:O) Den andre tråden er DIN tråd! Symptomene mine, ja...De er rimelig fraværende skal jeg si deg.. Er nå på rugedag 7. Kjenner niks og null og nada i magen. Puppene er stoooooore, slik de blir når man tar Crinone...Mer ømme denne gangen enn sist, men det er mest når jeg kommer borti de. Ellers kjenner jeg stort sett ingenting i de, så lenge jeg kan slippe de løs fra en BH som er minst en str for liten....Tror jeg må gå til innkjøp av en BH med en større cup så fort som mulig..Det er vel ikke siste gangen jeg går på Crinone...Og så skal jeg jo bli gravid og!! Skal innrømme at jeg kastet noen lange blikk etter noen babyklær da jeg var på butikken i går...Unnskyldte meg med at det var pga en venninnes nyføde baby at jeg måtte se om jeg fant noe fint, men skal si jeg drømte meg litt bort...Klarte og la vær og kjøpe noe til meg selv selv om jeg hadde VELDIG lyst....Var sååååå mye fint og se..!! Det jeg forresten HAR merket denne gangen er at jeg tar opp mye mer Crinone enn tidligere...Det kan være tegn på noe stort eller det kan være rent tilfeldig..Jeg må innrømme at spenningen stiger nå!! Her oppe snør det i massevis i dag..Har regnet mye i helga, så det var på tide med litt snø igjen!! Skal sjekke oppdateringen fra deg nå, og så skal jeg begrave meg i den siste boken til Stieg Larsson!! Gleder meg:O))) Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10974659-mumrikken/#findComment-11017527 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå