Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet positivt igår.Veldig rart.Ca 5+3 uker på vei.ingen kvalme enda,men venter i spenning.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulere så masse med graviditeten :-)

Klem fra

Skrevet

Hei du!!! jeg er og 5+3 dager på vei,men jeg har termin 24.juli. når begynnte siste mens hos deg?

Skrevet

jeg er ogsa 5+3 idag.. mn har termin 23 juli.. på babyverden sin terminkalkulator.. hvordan kan du ha termin 2 august ?

Skrevet

Jeg har termin 20 juli og er 5+6 i dag. Har dere andre som er kommet like langt gravidesymptomer? Det har ikke jeg. Litt stikkinger i livmorområdet, antydning til ømme pupper hvis jeg kjenner godt etter.

Skrevet

her er det ømme pupper, litt småkvalm til tide, og kløe.. skal faktisk til lege imorra.. selv om det er ganske tidli:)

Skrevet

Hei! Jeg sniker meg nå inn på 1. trimester..! Fant ut for to dager siden at jeg var gravid:-) Er i dag 5 + 2, og har da etter terminkalkulator å bedømme termin 25. juli. Ingen spesielle symptomer ut over at jeg merker noe annet i underlivet, og noe stikninger i puppene. Utnytter tiden så godt jeg kan nå, før den eventuelle verste kvalmen setter inn.:-)

Skrevet

24 oktober begynte siste mens.Regna det ut på kalkulatoren.forstår ikke helt disse uke greiene.

Skrevet

jo nå forstår jeg, er 4 uker å 3 dager på denne terminkalkulatoren.

På den utregninga på lommelegen.no var jeg 5 uker på vei og fosteret 3 uker på vei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...