Prinsesse 07+nurk juni 2011 Skrevet 22. november 2007 #1 Del Skrevet 22. november 2007 Det hele begynte igår rett før jeg skulle legge meg med masse smerter i magen eller kynnere som det så fint heter. Deretter gikk det over til å bli "menssmerter" i ryggen og foran. Dette endte jo selvsagt med at det ikke ble mye søvn på meg i natt. Våknet idag tidlig etter endelig å ha fått sovet i ca 1 1/2 time uten å våkne og var(er fortsatt) kjempe kvalm og litt små svimmel. Samtidig som det er mye mye press på magen og der nede. Så gikk ferden over til legetime. Det gikk jo greit det, hodet er der det skal være, fosterlyden har gått noe ned ( noe den da gjør mot fødselen) og alt var fint med vesla vår. Har gått annenhver gang til lege og jordmor ¨på legekontoret hvor jeg går, og nå fikk jeg vite at jordmoren har sluttet, skulle egentlig til hun neste uke hvis jeg går over tiden. Har termin 27, altså på tirsdag. Da ble jeg enda mere lei meg. På vei hjem satt jeg å gråt i bilen, er sliten, lei og jordmoren har sluttet, huff synes veldig synd på meg selv nå... orker ikke tanken på å kanskje måtte gå 14 dager pluss 2 dager over tiden før man blir satt i gang:( Håper dere andre har en bedre dag en meg for å¨si det sånn og lykke til alle sammen... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10974417-idag-er-en-t%C3%B8ff-og-slitsom-dag/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
november26 med liten prinsesse Skrevet 22. november 2007 #2 Del Skrevet 22. november 2007 huff da, dette var leit å høre!!! skal krysse fingre for at du snart føder jeg, sender MASSE fødestøv din veg og håper det skjer noe snart ;o) **************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************** lykke til !!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10974417-idag-er-en-t%C3%B8ff-og-slitsom-dag/#findComment-10974848 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse 07+nurk juni 2011 Skrevet 22. november 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 22. november 2007 tusen takk!! Tror jeg trenger det. prøver å lese meg til alt som kan få satt i gang fødselen. har allerede prøvd mye men ingenting skjer... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10974417-idag-er-en-t%C3%B8ff-og-slitsom-dag/#findComment-10975146 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #4 Del Skrevet 22. november 2007 masse fødestøv sendes din vei! ****************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************'********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************'********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************'****************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************'********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************'********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************'****************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************'********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************'********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************'*********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************'********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************'********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************'*******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************' Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10974417-idag-er-en-t%C3%B8ff-og-slitsom-dag/#findComment-10975308 Del på andre sider Flere delingsvalg…
drmjenter Skrevet 22. november 2007 #5 Del Skrevet 22. november 2007 Stakkar, håper det er din tur snart - ikke bare bare når det går utover nattesøvnen sånn på slutten. Da blir man bare enda mer fortvilet, sliten og sårbar., Høres ut som om alt ligger klart og alle forhåndstegn er der - det setter nok sikkert i gang SNART!!!! :) Gleder meg til å høre når alt er overstått Masse fødestøv og lykke til!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10974417-idag-er-en-t%C3%B8ff-og-slitsom-dag/#findComment-10976067 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse 07+nurk juni 2011 Skrevet 22. november 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 22. november 2007 Nå må det jo bare skje noe snart med så mye fødestøv:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10974417-idag-er-en-t%C3%B8ff-og-slitsom-dag/#findComment-10976274 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå