Gå til innhold

Trillingene har d bra der inne :)

Gjest

Anbefalte innlegg

Hei hei jenter!

Nå har vi hvert på ultralyd,noen duotest ble det ikke pga flere fostere,for da blir resultatet helt feil.

Men på ultralyden så allt bra ut.Så nå puster jeg litt lettere om dagen,og prøver å ta det m ro.Er 100% sykemeldt,og kan bare konsentrere meg om å ruge lengst mulig på de små.Det blir spennende etter hvert og kunne se hvilke kjønn de er.To av dem ligger sammen men de har hver sin morkake som er sammenvokst.De kan være eneggede tvillinger,spennende :)

Ha en fortsatt fin dag allesammen,og kos dere med magen:)

Fortsetter under...

Så spennende! Tenk 3 små vidundre! Jeg er også spent på om våre er enegget eller toegget, selv om veldig mye tyder på at det kommer eneggete her. Kun en morkake (de kan ikke se om den er sammenvokst, men de tror ikke det), og veldig tynn skillevegg..

Du får ruge i vei! Lykke til!!

:) så bra, alltid godt å komme ut fra UL med et bra resultat. Du får bare ta det helt med ro og ruge i vei - tenk du skal få 3 barn :) Så fantastisk!! Og så har du litt spenning igjen til slutten angående eneggethet eller ei :) Her er det to jenter, men de tror likevel de er toegget pga tykk skillevegg - ikke vet jeg, gleder meg bare noe helt ufattelig til å møte dem.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...