En snupp - og en knert i magen Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Ikke kvalm i dag, da - muligens hjalp det eplet jeg fikk i meg i går kveld før jeg la meg. Men fy søren så fantastisk dårlig humør!! Ikke på noe spesielt, bare på menneskene på bussholdeplassen, Oslo sporveier (det er jo ikke vanskelig da, men...) og når stakkars sambo prøver å roe meg ned fikk han gjennomgå også. Når jeg endelig ble rolig begynte jeg å grine... Hallo? Hormonell, jeg? Neida...
orkide75 Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 hehe, kjenner at jeg er hormonell selv:) sur og sint i ett øyeblikk for så å være blid som en sol:)
Idun<3tosmå<3 Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 Uff, stakkar.. Nei, det er ikke enkelt dette... Har selv kastet bort en kveld på grining.... Morgen min startet med spytur på toalettet. Ingengting å spy opp, så masse gul magesyre kom heller ut. Jækk!!! Håper resten av dagen blir bedre.....
Rikard si pia :) Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 Hehe hormonell ja. Her går det sekunder mellom latter og gråt, for ingenting. Samboeren min tar det heldigvis med godt mot. Får håpe han er like forståelsesfull ut hele svangerskapet Jeg finner litt trøst i å lese om andre som er i samme situasjon, da føler jeg meg ikke så alene.. (mtp hormonelle humørsvingninger)
Venter endelig! 26.07.08 Skrevet 22. november 2007 #5 Skrevet 22. november 2007 uff ja,samboeren min fikk kjenne det i dag ja;p etterfulgt av en tåreskur uten like der jeg sa unnskyld for at jeg var slikt et monster, og at jeg ville ikke være sur.. F**k disse følelsessvingningene:S
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 23. november 2007 #6 Skrevet 23. november 2007 Gul magesyre er det verste med hele graviditeten..!! Sånn er nemlig min morgen også. Det er et evig res fra senga til badet, for å rekke doskåla før det velter opp. Urk..hater morninger :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå