Gå til innhold

Sol Angelica...hva syns dere om navnet? U/T

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Siden du spør, så er det kanskje lov å komme med et mindre positivt svar også... Jeg synes det blir for sært. Jeg vil ikke gi barnet mitt et navn som er sånn at han eller hun blir møtt med "Hva sa du?", "???" i blikket, eller må stave navnet sitt over alt. Jeg hadde selv et vanskelig etternavn før jeg giftet meg, og nyter å ikke måtte stave eller gjenta nå. Men det er jo bare min mening :-)

Annonse

ÅÅÅh... Kjempe fint... har begge navnene på vår navneliste... så d va helt utroli fint synes eg iallefall... : ) vi ska bare ha ett navn siden vi barnet vil få to etternavn... men mannen e veldi for Angelica då... eg holder på å prøve å overtale han me et annet navn no... men d e foreløpig hemmlig... : ) ... men gå for dette navnet!... Vakkert!!

Annonse

Jeg synes det er fint, men digger også Isfolket da:) Kanskje ikke så mye "forståelse" å hente fra de som ikke har lest bøkene, tror nok de vil synes det er litt jålete, men jeg liker det iallefall kjempegodt! :)

Åååå..

Jeg elsker det navnet, hadde kjempelyst og bruke det selv...

Men så har jeg også lest sagaen om isfolket ca 6/7 ganger de siste ti årene.. heheh..

Jeg er gravid og har kjempelyst og bruke et "isfolk navn".

Men det er litt sånn som noen sa her, det blir litt "rart" kan aldri tenke meg barnet blir terget for et så vakkert navn, men for alle som har lest sagaen om isfolket blir det fort litt sånn "jaha.. jeg vet hvem som er favorittforfatteren til din mor i alle fall"

For og svare på spørsmålet : det er NYDELIG..

Men jeg hadde som sagt tenkt meg om to ganger likevell..

Må innrømme at det ikke er så verst når jeg får "smakt" litt på det. Men i det jeg leste overskriften på innlegget ditt så tenkte jeg - hva er det slags feriested. Jeg måtte lese det to ganger før det gikk opp for meg at det var navnet på barnet.

Hehe, ikke for å erte eller noe, men jeg syns det var sært. Mannen min sitter og leser denne tråden over skuldra mi og snøfter "Hmm, jeg leste da sagaen om isfolket da jeg var 11, og jeg syns likevel det er et ille navn..." Såh, ikke alle som liker det samme, men det er vi jo bare glade for :)

kjempe fint navn =0)

jeg skal bruke bare Angelica jeg da =) sambo liker navnet og kjempe godt! er og kjempe fan av isfolket =0)

folk kan syntes hva de vill om det.. jeg driter i det =) det burde du gjøre og vis du vil ha det navnet =)

lykke til med navn valg =0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...