Gå til innhold

Grusomt vondt i magen, men ingen blødning!


Gjest

Anbefalte innlegg

Er 5+5 på vei, og har "kjent magen" helt siden jeg testet positivt, men har ikke vært så veldig kvalm enda.

I natt våknet jeg av at jeg hadde så UTROLIG vondt i magen, og det varte en god stund. Jeg blødde ingen ting, og har heller ikke blødd etter at jeg ble gravid. I dag er jeg som vanlig igjen, bittelitt småkvalm og bittelitt vondt i magen.

Hva kan det bety? I natt var jeg HELT sikker på at jeg kom til å miste, men jeg blødde jo ikke! Kan det ha gått galt likevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde kaftige smerter i går kveld da jeg la meg.kjentes ut som en kraftig kynner (fot tidlig ennå,men var slik smertene var.. sterke mens smerter)

mens smerter fremme og i korsrygg..

Er helt normalt.Livmoren vokser jo:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du.

Kanksje det var luft? Jeg ha rogså hatt smerter i magen, sånn at jeg må virkelig konse om noe anna for at det skal gå over. Kanskje ike så ille som deg, men på morgenen da jeg våkna, var det rett og slett bare luft :) Og luft kan gjøre vondt nok i seg selv! :\

 

Ta å ring legen om du er usikker. Men håper det var en trøst at det er fler som har det litt sånn :) Jeg har heller ikke blødd noenting. Og det er jo liksom det de ber oss være oppmerksom på.

 

Hilsen meg også med julispire :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Jeg opplevde også litt magesmerter de første ukene, litt sånn mensen-følelse. Jeg kunne også våkne om natten og ha vondt i magen, kunne ligge våken en god stund pga det. Nå er jeg ca 12 uker, og fortsatt er alt normalt :) Har heller ikke blødd en dråpe. Så tror nok de magesmertene er helt normale...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg skulle skrevet innlegget selv! Er 5+1 i dag. Lå våken forleden natt og vegret meg for å gå på do for jeg var helt sikker på at nå hadde jeg mistet. Hadde veldig vondt i mage og rygg - omtrent som kraftige menssmerter. Men det var heldigvis ikke noe blod. Føler nesten hele tiden en viss mensmurring i mage og av og til i ryggen. Hadde det ikke slik forrige gang jeg var gravid. Men det er vel livmora som vokser. :)

 

Av og til har jeg blitt litt småkvalm av smertene, men foreløpig er denne kvalmen ingenting imot forrige gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og tusen takk for svar! Har hatt vondt i magen i hele dag, men ikke så fælt som i natt. Så jeg satser på at det bare er h*n som sier fra om at h*n har det fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei=)

 

Hatt det på samme måte, helt siden før jeg testet positivt..er 8 uker på vei idag. Disse smertene kan være fordi livmora utvider seg, og er således normale. Krampelignende til tider, og da ekstra ille.. Hadde blødninger og var derfor til UL i uke 6. alt var i orden og magesmertene ble kostatert for å være vanlige=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann! opplevde det samme både i uke 5 og 6, virkelig kraftige magekramper. dro til gyn, fikk ul og hun beroliget meg med at det er helt vanlig de første ukene, kan være luftsmerter eller at livmoren utvider seg. jeg var også helt sikker på at alt inni der løsnet og skulle komme ut! Lykke til videre!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Ble så glad for å finne denne tråden! Jeg har nemlig gått med vond mage siden i går. altså, sånn i livmorområdet. Det bli bittelitt bedre når jeg får ut litt luft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, håper det er normalt! Er i 7. uke nå, og har fortsatt ganske vondt i magen, men ingen tegn til kvalme. Tror jeg skal spørre om tidlig UL for å være sikker.... Har ikke vært til lege i det heletatt ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...