Gå til innhold

Gravid!!


Julebaby :)

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! Jeg og kjæresten min er glade ja!! :) testet til min store forskrekkelse positivt denne morgenen.. så tenkte lage meg konto her for å ha noen å snakke med (bortsett fra min kjære), da venner og familie ikke vet det enda...

 

Men så lurer jeg.. noen som har linker til sider der man kan skrive inn siste mens osv. og få fram en termin?

 

Jeg er ny her vettu, så må bare spørre litt..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ligger en terminkalkulator på bim sine sider også. Rett under alle forum på bim. Gratulerer så mye forresten! Kos dere masse med spiren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

GRATULERER til DERE!! ;) Jeg testet også positiv i dag!!Litt lenger ned på siden på venstre side er det en termin beregner. Jeg har etter den termin den 27.08.08! Når blir din??

 

Klem:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for gratulasjoner :D

 

Jeg fant ut at jeg har termin 30. juli eller 25. juli! er litt usikker på de datoene som jeg må skrive inn... ellers så har jeg syklus på hele 32 dager, så da stemmer det sånn ca at jeg er 4, 5 eller 6 uker på vei da.. hihi!

 

Dette er spennende, men jeg skjønner ikke at det gjelder meg..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fant ut jeg har termin 15 juli. gleder meg til å komme til legen å få det bekreftet. klarer liksom ikke helt å tro at det er sant. er gravid med første og har ikke andre symptomer enn ømme bryster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...