Gå til innhold

Enda ett spørmål om når man trygt kan forlate første-tri :-)


ballblom

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Første tredjedel går fra 1. dag av siste mens til og med uke 12. Det vil si 11+6, da er man 12 fullgåtte uker..

Bare kopierte det jeg:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står også at andre-tri er fra 13 fullgåtte uker, så ble litt usikker. Men det har egentlig ingenting å si akkurat dagen.. er bare slik at man har følt at andre-tri er et mål og en milepæl, så hadde vært moro å visst akkurat :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Andre trimester går fra uke 13 til og med uke 28. Det vil si fra 12 fullgåtte uker og du begynner på din trettende uke.

 

Måtte inn og se:p Står jo det samme der:p Når man er 12 fullgåtte uker,begynner man på uke 13 når man er 12+1,som det sto der:p

 

Så om du nå er 12 uker,så kan du gå over dit:p

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, selv om det ikke er slik at man er 100% trygg akkurat på 12 ukers-dagen, så føler man seg mye bedre jo nærmere 12 uker man kommer :-) jeg har igrunn følt meg nokså trygg siden ultralyden i uke 7, men føler meg et steg nærmere når jeg er ferdig på 1-trimester :-) Gleder meg!!

Hvor langt er du på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg også ganske sikker etter jeg hadde vært på ultralyd.Var på ultralyd for en uke siden og såg hjerte slå.Føler meg mye tryggere på at det går bra da ja:)

Er 9+1:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det ikke lenge igjen for deg heller da :-) Jeg er 11+1, så da bytter vi uke på samme dag! Onsdager er bra byttedag! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,er ikke det:)

Hehe.. Ja,onsdager er helt flotte byttedager;p

Skal på ultralyd når jeg er akkurat 12 uker på vei:) for å være helt sikker.Siden jeg er så ekstremt redd for å miste og ikke får jordmor time før uke 16:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...