Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 En "kollega borte i gangen" skal slutte i firmaet hun jobber og vi som jobber i samme etg skal lage en minnebok til henne:-) Har lyst til å skrive et fint dikt som formidler positive tanker.......hun er en knakande kjekk jente, som har gjort en knakande god jobb:-) Og er sosial og omgjengelig... Tenker litt alà: Bare de tamme fuglene lengter - de ville flyr:-) Noen som kan hjelpe en stakkar??
phantomet Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Jeg kan sikkert hjelpe....må bare finne tid til å lete.. Barseldamene tåler sikkert at huset er rotete og maten er uferdig...mens phantomet leser dikt og skriver på nett... *skratter*
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2007 Ja, såpass bør det være:-)) Jeg takker og bukker og venter i spenning:-) ps. Hun er under 30 om det kan hjelpe;-)
Plutseliten :) Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 Hva med dette...siden hun skal slutte å begynne et annet sted med nye muligheter...hmmm...om du ikke synes diktet er for alvorlig da Grip dagen! Grip dagen som en himmelsk gave, som en rose fra selve livets have. Gi dagen din en ny og bedre giv, det er den første i resten av ditt liv. Grip dagen med å se deg litt omkring, du gjenoppdager kjente nære ting. Nostalgiske gleder tar bolig i ditt sinn, minner stryker seg kjærlig mot ditt kinn. Grip dagen med et åpent sinn og hjerte, glem gårsdagens skuffelser og smerte. Ta heller vare på de gleder som du fikk, de kjærlige ord og hjertevarme blikk. Grip dagen med glede og positive tanker, det gir bedre renter enn i alle banker. Vær takknemlig for hver dag du får, da alt så mye bedre og lettere går. Grip dagen med en hjelpende og åpen hånd, det styrker og knytter mange vennskaps bånd. Den største gleden i livet du kan ha, det er å gjøre medmennesker gla'. Grip nattens hvile med god samvittighet, hvis du gav det beste av deg selv i kjærlighet. Alle må vi være vår egen lykkes smed, bare vi selv kan hjelpe oss med det.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. november 2007 Fint dikt, men jeg har kun en bitteliten side til min disposisjon, så jeg kan kun ha et lite og kort et:-) Og hun er 26, så kanskje noe inspirasjon om at hun er tøff som tør satse:-) Men takk for flott forslag:-))
phantomet Skrevet 22. november 2007 #6 Skrevet 22. november 2007 Nå har jeg lett og gransket veldig Klatten, uten særlig hell. Alle de fine bøkene med dikt og vise ord er pakket bort i esker, slik at Måka kan få plass inne på kontoret... Men du som er så flink med ord, Klattis...du kan jo skrive noe flott selv? Klem klem
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. november 2007 Joda, jeg har begynt å drodle litt....... Det dukker opp noen gullkorn i ny og ne og skrive er jo jobben min:-) Så jeg skal nok få til både noe klokt og pent:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå