en på vei *utklekket:)* Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Er litt lei jeg. Buksene har vært for små noen uker allerede. Har nå gått over til tights og strømpebuksermed lange kjole/gensere over,det er jo heldigvis inn om dagen. Men da synes en liten rund kul og jeg synes jo det er tidlig. Flere som har det sånn. Blir magen større tidligere for hver grav. men har,selvom grav ikke blir fullført også?
En snupp - og en knert i magen Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Skjønner hva du mener, og jeg er bare 7+1 i dag - hehe. Buksene passer jo fortsatt på et vis, men har gått ut to hull i beltet og går vel over til strikk om en stund. Det som "redder" meg er at jeg har bukser med lavt liv, ellers hadde det ikke gått. Men alle gensere buler jo over magen, ser virkelig ut som jeg er mer en dobbelt så langt på vei - så jeg gikk på ginatricot og kjøpte en del nye moderne løse og vide topper, de legger seg ikke inntil magen så da så Ingen som kommer til å se om jeg plutselig begynner med strikk i bukselinningen heller... Når det gjelder om magen blir større etter flere graviditeter, så vet jeg ikke siden dette er min første, men jeg synes vel kanskje det er logisk at den da blir fortere stor?
Gjest Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 9 uker i dag og jeg har brukt tights og store,lange topper/skjorter i 6 uker allerede!! Alle ser jeg er gravid!! Jeg er ingen stor jente, lav og liten...så denne magen kan jeg ikke gjemme bort på noen måte:) Dette er min 3 graviditet, og jeg hadde det ikke sånn med de to første!!
Nætte;mortil2 Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 Har ikke takla press på magen i det hele tatt denne graviditeten.. Og magen e større ja!!! E helt snodig.. :-D Dem si jo at magen kommer kjapt hvis man har vært gravid før, så ja.....
-lucy- Skrevet 23. november 2007 #5 Skrevet 23. november 2007 hei! i uke 10 kapitulerte jeg og kjøpte mammabukser - så oppblåst mage og var lei tights og ubehagelige dongeribukser med strikk fra knappehull til knapp og jeg må si at mammabukser jo er utrolig behagelige, og ganske fine også, de jeg prøvde på hm. og varme og gode - blir jo ikke "glip" på magen med dem er litt mindre oppblåst nå, 11+4 og kunne kanskje klart meg med de gamle buksene, men nå synes jeg de nye er så komfortable at jeg fortsetter med dem lykke til, jenter!
Gjest Skrevet 23. november 2007 #6 Skrevet 23. november 2007 Jeg er 10 uker på vei og har hatt "trøbbel" med buksene mine i noen uker. På onsdag var jeg på besøk hos mamma og fant ut at jeg har gått opp mellom 4 og 6 kg hittil. Hjemme (og på besøk hos mamma) bruker jeg bare god-dresser. Orker ikke å tvinge på meg ei olabuske som er ubehagelig å bruke. Kunne godt tenkt meg ei mammabukse eller to jeg og, men har lyst til å kjøpe det på H&M. Da må jeg til Gjøvik og har ikke lyst til å dra dit alene nå. Liker ikke å kjøre bil så langt (bor en times tid unna Gjøvik). I morra skal jeg og samboeren min til tante og onkel på middag. Jeg har ikke lyst til å dra dit i god-dressen min, men vet ikke om jeg orker tanken på å dra dit i olabukse.. Kanskje jeg må en tur på Kapahl i dag og kjøpe et eller annet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå