Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 første tegn uteblitt mens. etter det kom: tåler ingen kvasse stemmer før jeg vil gråte. ømme pupper ( gått over) kvalm heile dagen men spyr ikke. ( bare brekning av og til nå) puppene har ikke vokst. utrolig trett i perioder. magen er ikke blitt større( er i min 14 uke her inne) ovefølsom for lukter. liker ikke sure appelsiner, liker ikke søte ting som sjokolade tett i nesen tar lett til tårene
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Du er lik meg som jeg var i mitt første svangerskap, og fikk gutt. Så tipper gutt.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 takker for tippen:) skal bli spennende å se på ul den 8 januar. men er det andre som vil tippe?
Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #5 Skrevet 30. november 2007 Tror det blir gutt,jeg hadde de same symtomer med mine tre gutter.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #6 Skrevet 4. desember 2007 takker for tippen:) sliter fortsatt med overfølsomhet hehe. tør nesten ikke se på tegnefilm med ungene for hvis det er noe rørende så begynner jeg å tyte hehe.(ganske flaut) har ikke sansen for skivemat,liker bedre middager.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #7 Skrevet 13. januar 2008 har nå vert på ul. og fikk vite at jeg venta gutt med100% sikkerhet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå